افزایش ممبر ایتا با تبلیغات در ایتا

پیام رسان ایتا با حدود 30 میلیون نصب از کافه بازار و داشتن کاربران فعال، بهترین پیام رسان داخلی برای تبلیغات کسب و کار ، افزایش فروش محصولات و معرفی خدمات شما فراهم کرده است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

یکی از دغدغه های مدیران کانال های ایتا، افزایش ممبر ایتا و جذب مخاطب قبل از شروع تبلیغات می باشد . شما می توانید با خرید ممبر ایتا به کانال خود اعتبار ببخشید و سریع تبلیغات در ایتا را شروع کنید. در ادامه انواع روش های تبلیغاتی و بهترین روش تبلیغات ایتا را معرفی خواهیم کرد.

صاحبان کسب و کار می‌توانند با یک هزینه اندک و قابل قبول، تبلیغات مؤثری داشته باشند. هر روز سوالات زیادی از تیم مشاوره ما در مورد نحوه تبلیغات ایتا پرسیده می‌شود، به همین دلیل مقاله نحوه تبلیغات در ایتا و هزینه تبلیغ و همچنین راه حل چالش‌هایی که در این مسیر وجود دارد را به شما آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید.

انواع تبلیغات در ایتا

در نرم افزار ایتا روش‌های تبلیغاتی متفاوتی وجود دارد. صاحبان کسب و کار باید بر اساس نوع حرفه و نیازشان از این روش‌ها استفاده کنند. به طور کلی تبلیغات در ایتا بهتر است از دو مسیر زیر صورت بگیرید:

  • تبلیغ در خود ایتا
  • تبلیغ در کانال‌های ایتا

تبلیغات رسمی در خود ایتا

تبلیغات در خود ایتا در دو حالت انجام میشود تبلیغات در جایگاه یک و تبلیغ در جایگاه 2 ایتا که به تبلیغاتی که در بالای لیست کانال‌ها یا گروه‌ها و در بخش ترندها یا داغ‌ترین‌های ایتا نمایش داده می‌شود «جایگاه دو» می‌گویند. ظاهر این تبلیغ به شکل دایره است. کسب و کارها می‌توانند در این جایگاه یک لینک‌ داخلی یا خارجی قرار دهند.

تبلیغات گسترده در کانال های ایتا

تبلیغات گسترده در ایتا روش دیگر تبلیغ در کانال‌های محبوب و پرمخاطب ایتا است. تبلیغات گسترده به صورت بازدیدی انجام میشود جهت مشاهده هزینه تبلیغات می توانید به سایت مارکتینگ 98 به عنوان مجری تبلیغات در ایتا مراجعه کنید.

تبلیغات گسترده در ایتا

قیمت تبلیغات در ایتا

قیمت تبلیغات در پیام رسان ایتا نظیر دیگر پیام رسان ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. بنابراین آن دسته از کاربرانی که تصمیم دارند در ایتا برای خدمات و کالاهای خود بازاریابی کنند برای محاسبه قیمت تبلیغات در پیام رسان ایتا باید به موارد مختلفی توجه داشته باشند.

به طور کلی مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت تبلیغات در ایتا شامل نوع تبلیغات و تعداد اعضای کانال مورد نظر برای درج تبلیغ در آن است. به عبارت دیگر بین اعضای کانال ایتا و قیمت تبلیغات در آن رابطه مستقیم وجود دارد. به نحوی که هرچه تعداد اعضای کانال بیشتر باشد به تبع هزینه تبلیغ در آن نیز افزایش پیدا می کند.

آیا تبلیغات در ایتا بازدهی دارد ؟

ایتا به عنوان یکی از پیام رسان های پر مخاطب ایرانی با بیش از 10 میلیون کاربر فعال، پلتفرم مناسبی برای تبلیغات کسب و کار هاست. همچنین روش های معرفی شده در پلتفرم تبلیغاتی آژانس بازاریابی مارکتینگ 98 برای تبلیغات در ایتا تماما تست و بررسی شده اند و اغلب مشتریان بعد از استفاده رضایت شان را از این تبلیغات ابراز کرده اند. می توانید تبلیغات در ایتا را با خیال راحت و هزینه کم به سایت مارکتینگ 98 بسپارید.

مزایای تبلیغات در ایتا

  • عدم پرداخت مالیات: جالب است بدانید ایتا هم مانند سایر نرم افزارهای داخلی معاف از مالیات است.
  • کاهش هزینه: با استفاده از این برنامه می‌توانید هزینه‌ی اینترنت خود را تا حد زیادی کاهش دهید.
  • گزارش ریپ: دارا بودن قابلیت گزارش خودکار هرزنامه برای عموم کاربران.
  • عدم وجود ممبر فیک یا غیر واقعی : مزیت بعدی جذب ممبر واقعی در ایتا است؛ چراکه تمامی اعضا ایرانی و کاملاُ فعال می‌باشند و می‌توانند باعث افزایش نرخ فروش شوند.

مشاوره تبلیغاتی رایگان

ما پس از بررسی کسب و کارتان بهترین روش تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با هزینه مناسب یک تبلیغ پر بازده داشته باشید. با توجه به اینکه این پلتفرم ایرانی است و تمامی کسب و کارها باید در آن احراز هویت کنند در نتیجه مردم راحت‌تر اعتماد می‌کنند و پول می‌دهند. این موضوع باعث رونق کسب و کار و افزایش درآمد شما می‌شود شما می توانید از مشاوره دیجیتال مارکتینگ ما برای کسب و کار خود استفاده کنید یا برای شروع تبلیغات در ایتا به وب سایت آژانس بازاریابی مارکتینگ 98 مراجعه نمایید.

منبع Marketing98.com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.