صفحه نمایش سامسونگ یک قدم به تولید نسل هشتم OLED نزدیکتر شده است

Samsung Display یک قدم به تولید پنل‌های OLED نسل 8 برای رایانه‌های شخصی و تبلت‌ها نزدیک‌تر شده است. گزارش جدیدی از کره حاکی از آن است که غول فناوری با شرکت‌هایی قرارداد بسته است تا اتاق‌هایی را بسازند که اولین دستگاه رسوب‌دهنده OLED نسل 8 آن ماه آینده تولید پنل‌ها را آغاز کند.

به گفته The Elec، این اتاقک ها در کارخانه های Samsung Display توسط Hiruja، ICD، Wonik IPS و Pine Solutions ساخته می شوند. در همین حال، اولین دستگاه رسوب OLED نسل 8 این شرکت توسط شرکت Canon Tokki ژاپن ساخته شده است.

دل، اچ پی و اپل از نسل هشتم OLED استفاده می کنند

گزارش ها می گویند که خط تولید OLED Gen 8 سامسونگ از ماه آینده شروع به تولید پنل ها خواهد کرد.

پنل‌های OLED نسل 8 برای رایانه‌های شخصی و تبلت‌ها در نظر گرفته شده‌اند و ظاهراً Samsung Display قصد دارد اولین دسته‌ها را به مشتریان HP و Dell بفروشد. در نهایت، سامسونگ می خواهد از خط OLED نسل 8 برای تولید پنل های OLED برای اپل و آیپدها و مک بوک های آینده اش استفاده کند.

گزارش‌های قدیمی‌تر حاکی از آن است که Samsung Display ابتدا تا پایان سال 2024 پنل‌های OLED نسل 8 را برای اپل عرضه خواهد کرد.

ظاهراً سامسونگ دیسپلی قصد دارد تا سال 2026 4.1 تریلیون وون (3.07 میلیارد دلار) هزینه کند تا ظرفیت تولید نسل 8 OLED را به 10 میلیون دستگاه در سال برساند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.