ماژول دوربین آیفون 16 به بیرون درز کرد که چینش عمودی جدید را تأیید می کند

آیفون 16 دارای آرایش دوربین بازطراحی شده ای در پشت خود خواهد بود، با دو سنسور که این بار به صورت عمودی روی هم قرار گرفته اند، در یک اشاره عجیب اما واضح به روشی که سامسونگ دوست دارد این کارها را انجام دهد.

چنین ترتیبی تاکنون چندین بار شایعه شده است، و امروز تصویری از آنچه ظاهراً شاسی دوربین آیفون 16 است دریافت می کنیم. و در واقع این نشان می دهد که دو دوربین به صورت عمودی چیده شده اند، نه به صورت مورب همانطور که آیفون 15 هستند.

این اطلاعات از افشاگر توییتر/X Majin Bu می‌آید، اما به طور مستقل توسط منابع صنعتی MacRumors نیز تأیید شده است. به گفته منابع گفته شده، این در واقع شاسی دوربین اصلی پروژه دوربین “I-34” است که برای استفاده در مدل پایه آیفون 16 در نظر گرفته شده است که در سپتامبر امسال عرضه می شود.

با چنین تنظیمات عمودی، اپل می تواند ضبط ویدیوی فضایی را به آیفون 16 و آیفون 16 پلاس بیاورد، و این ممکن است دلیل این تغییر باشد – و نه عشق ناگهانی اپل به روش های سامسونگ.

همچنین انتظار می‌رود آیفون 16 دکمه Action را از آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس دریافت کند و یک دکمه ضبط اضافی با فناوری سنسور نیرو در سمت راست آن قرار دارد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.