کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس (پردرآمدترین شغل مارکتینگ)

وقتی صحبت از درآمدزایی از طریق اینترنت می شود، راهکارهای مختلفی پیش روی مان قرار می گیرد، اما آیا تا به حال از بین این راهکارها نام گوگل ادسنس را به گوش شنیده اید؟ کافیست با یک کارشناس مشاور کسب و کار مشهد یا سایر شهرها صحبت کنید تا به شما تضمین دهد که گوگل ادسنس یکی از بهترین راه های کسب درآمد دلاری است.

گوگل ادسنس فرصتی است تا همه ی وب مسترها و صاحبین کسب و کارهای اینترنتی بتوانند از طریق آن درآمدی به دست آورند که به صورت دلاری محاسبه می شود؛ البته برای کسب درآمد شما حتما باید دارای یک وب سایت حرفه ای و مناسب یا کانال یوتیوبی باشید.

با افزایش کاربرانتان، حالا زمان استفاده از سرویس گوگل ادسنس است. شما می توانید فقط به واسطه کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس درآمدهای دلاری فوق العاده ای به دست آورید!

گوگل ادسنس چیست؟

گوگل ادسنس یکی از سرویس های گوگل است که فرصتی برای درآمدزایی صاحبین وب سایت ها و کانال های یوتیوبی به وجود می آورد. پیشنهاد می دهیم برای راه اندازی سایت و کانال یوتیوبی و قدم گذاشتن در مسیر راه اندازی کسب و کار اینترنتی از کارشناسان مشاوره طراحی سایت در مشهد کمک بگیرید.

شما از طریق این سرویس می توانید در وب سایت یا کانال خود محتوای تبلیغاتی را به کاربران نشان دهید و در ازای هر کلیک مبلغی از سوی گوگل دریافت کنید. در واقع گوگل ادسنس به عنوان یکی از انواع روش های اثبات شده برای درآمدزایی به شمار می آید که توسط بسیاری از آژانس های کسب و کار اینترنتی پیشنهاد می شود.

با اتصال سرویس گوگل ادسنس به کانال یوتیوبی یا وب سایت خود، انواع محتوای تبلیغاتی در قالب متن، عکس یا ویدیو برای کاربران نمایش داده می شوند؛ اکنون اگر کاربران جذب تبلیغات شده و روی آنها کلیک کنند، به ازای کلیک هایشان شما مبلغی از سرویس ادسنس دریافت خواهید کرد.

در بسیاری از سرویس های کلیکی این مبلغ از سوی سرویس مورد نظر تعیین می شود، اما شما در گوگل ادسنس خود می توانید مبلغ مورد نظرتان را تعیین کنید.

دلیل استفاده از گوگل ادسنس

چرا باید از گوگل ادسنس استفاده کنیم؟ با استفاده از سرویس گوگل ادسنس، در صورت تمایل به انجام تبلیغات در وب سایت خود نیازی نیست دیگر مدتی طولانی به دنبال ارائه دهندگان محصولات یا خدمات برای انجام تبلیغاتشان باشید.

کارشناسان سئو مشهد در زمینه ادسنس اطلاعات خوبی دارند، آنها با سال ها تجربه و آگاهی یک وب سایت کاربرپسند برایتان راه اندازی می کنند که قابلیت جذب کاربر را داشته باشد. حالا کافیست شما محتوای ارزشمندی را در وب سایت خود به اشتراک بگذارید و منتظر جذب مخاطب باشید.

سرویس ادسنس به عنوان یک واسطه بین شما و تبلیغ دهندگان عمل می کند و با تعیین مبلغی مشخص تبلیغات را بدون هیچ دردسری در وب سایتتان به نمایش می گذارد. هم اکنون نیز سایت های زیادی به این سرویس متصل شده و از طریق آن کسب درآمد دلاری دارند.

سرویس های دیگر در کنار گوگل ادسنس نیز مشغول به کار هستند که از جمله آنها می توان به Buy Sell Ads و Blog ads اشاره کرد، اما هیچ یک از این سرویس ها به اندازه گوگل ادسنس معتبر نیستند. در واقع گوگل موتور جستجوی شناخته شده ای است که سال ها با سرویس های مختلف به مردم خدمات ارائه می دهد و همین موضوع باعث جذب اطمینان بیشتر کاربران به آن شده است. در واقع کاربران، سرویسی را برای دریافت خدمات انتخاب می کنند که شناخته شده تر بوده و اعتبار زیادی بین مردم داشته باشد.

تفاوت گوگل ادسنس و گوگل ادز

گوگل سرویس های مختلفی ارائه می دهد که برخی از آنها به دلیل شباهت در تلفظ و نحوه کارکرد باعث می شوند، کاربران آنها را با یکدیگر اشتباه بگیرند. گوگل ادسنس و گوگل ادز نیز جزء همین سرویس ها هستند که برخی کاربران آنها را یکی می دانند، در صورتی که این 2 سرویس کاملاً با یکدیگر متفاوت اند.

سرویس گوگل ادسنس فرصتی را برای مدیران سایت ها به وجود می آورد که تبلیغات را در وب سایت خود به نمایش بگذارند، اما سویس گوگل ادز در واقع فرصتی برای بازاریاب های اینترنتی است تا وب سایت موردنظر خود را در صفحه در صدر نتایج جستجو قرار دهند. هر چند کسب درآمد و شیوه تبلیغات در هر یک از این روش ها به صورت کلیکی است، اما ماهیت و کاربردی مجزا دارند و نمی توان آنها را در یک دسته بندی قرار داد.

نحوه کسب درآمد از گوگل ادسنس

اکنون می خواهیم نقشه راهی را در اختیارتان بگذاریم که از طریق آن بتوانید از طریق گوگل ادسنس کسب درآمد داشته باشید. پیشنهاد می دهم که حتما طبق این نقشه پیش بروید تا درآمدتان روز به روز افزایش پیدا کند.

ساخت وب سایت مناسب

وب سایت های مناسب برای سرویس گوگل ادسنس معمولاً وب سایت های محتوا محور با موضوعات خبری یا سرگرمی هستند. در واقع اگر سایت شما حاوی محتواهای زیادی است، یعنی از طریق گوگل ادسنس می توانید به واسطه آن درآمدزایی داشته باشید.

درج محتوای جذاب در سایت

برای اینکه کاربران بیشتری به دست آورید، باید محتواهای جذاب و خوبی را در وب سایت خود به اشتراک بگذارید؛ بنابراین شروع به تولید محتوا کنید و محتواهای خود را بر اساس قوانین سئو در وب سایت قرار دهید. بعد از مدتی ترافیک سایت شما روز به روز بیشتر و بیشتر می شود و اکنون زمینه استفاده از گوگل ادسنس به وجود می آید.

فعال سازی سرویس

در این مرحله باید سرویس گوگل ادسنس را فعال و نوع محتوای تبلیغاتی را مشخص کنید. در این زمینه می توانید از سرویس گوگل آنالیتیک نیز استفاده کرده و با آنالیز محتوا و نیاز مخاطبین، بهترین نوع تبلیغات را برای سایت خود در نظر بگیرید تا ریزش کاربر نداشته باشید و در نقطه مقابل کاربران بیشتری نیز به دست آورید.

نکات مهم در کسب درآمد از گوگل ادسنس

چندین نکته ریز اما بسیار با اهمیت در استفاده از سرویس گوگل ادسنس وجود دارد که در ادامه درباره آنها بیشتر صحبت می کنیم:

قرار دادن تبلیغات در قسمت مناسب

شما باید تبلیغات را در جای مناسبی از وب سایت خود قرار دهید که اولاً در معرض دید کاربران باشند و ثانیاً هنگام استفاده از محتوای سایت آزاری برایشان به وجود نیاورد. حتما وب سایت هایی را دیده اید که تبلیغات را دقیقاً وسط صفحه قرار می دهند و استفاده از محتوا را برای کاربران غیرممکن می سازند؛ این نوع تبلیغات جذابیتی نداشته و باعث ریزش کاربر خواهد شد.

کلمات کلیدی مناسب

برای وب سایت خود به دنبال کلمات کلیدی مناسب و پرمخاطب باشید تا با استفاده از آنها بتوانید جذب کاربر بیشتری داشته و در ازای کلیک ها درآمد بالاتری نیز به دست آورید.

تبلیغات را با وب سایت هماهنگ کنید

کادرها، رنگ بندی ها و سایر بخش ها را به گونه ای طراحی کنید که با تبلیغات هماهنگ باشند. در واقع نباید ظاهر تبلیغات و قالب محتوا و سایت با یکدیگر در تضاد باشند.

کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس، راهی تضمینی و عالی

کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس برای ایرانیان فرصتی را به وجود آورده است تا با درآمدهای دلاری خود زندگی مرفه و خوبی را بسازند. در واقع اگر وب سایت پربیننده و پر مخاطبی داشته باشید، در مدت زمانی کوتاه از طریق این روش درآمدهای چشمگیری به دست می آورید و حتی هیچ نیازی به انجام کارهای دیگر برای کسب درآمد نخواهید داشت. در واقع گوگل ادسنس برای افرادی سودآور است که مخاطب های زیادی در بستر اینترنت دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.