سامسونگ و هواوی با بازنشستگی اوپو و ویوو، طرح‌های تاشو جدید را بررسی می‌کنند

بازار جهانی تلفن‌های تاشو ممکن است امسال به شکل غیرمنتظره‌ای توسعه یابد، زیرا طبق گزارش‌ها تغییرات قابل‌توجهی در خطوط تولید و استراتژی‌های تجاری هوآوی، اوپو، ویوو و سامسونگ رخ خواهد داد.

طبق یک گزارش جدید (از طریق Hankyung)، هواوی در حال برنامه ریزی برای مقابله با تجارت موفق تلفن های تاشو سامسونگ با یک گوشی جدید دو لولایی / تاشو است.

هواوی ظاهراً در حال آماده شدن برای تولید این تلفن تاشو Z شکل در نیمه اول سال 2023 است. اندازه پنل تاشو در صورت باز شدن کامل 10 اینچ خواهد بود، به این معنی که می تواند به یک تبلت تمام عیار تبدیل شود.

سامسونگ در حال کار بر روی گوشی تاشو جدید خود است

در پاسخ به این دستگاه اسرارآمیز تاشو هوآوی، این گزارش ادعا می کند که سامسونگ توسعه یک تلفن رول شونده را تکمیل کرده است.

نمونه‌های اولیه رول شونده سامسونگ که در قیمت‌های تجاری به نمایش گذاشته می‌شوند، بر اساس همان فناوری نمایشگر مورد استفاده برای دستگاه‌های تاشو هستند. با این حال، یک تلفن رول شونده دارای فرم فاکتور کاملاً متفاوتی نسبت به یک گوشی تاشو یا دوتایی خواهد بود.

از سوی دیگر، منابع دیگر می گویند که سامسونگ ممکن است یک گوشی تاشو دوگانه مشابه هوآوی عرضه کند و برنامه های گوشی های رول شونده خود را فعلا کنار بگذارد.

هر چه که باشد، در اینجا یک جزئیات بیشتر در مورد تجارت جهانی تلفن های تاشو در سال 2024 وجود دارد که ممکن است شگفتی بزرگتر از هواوی و سامسونگ باشد که به دنبال عوامل شکل جدید هستند:

Oppo و Vivo در سال 2024 از بخش گوشی های تاشو کنار می روند

بر اساس همین گزارش، دو سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند از چین، Oppo و Vivo تصمیم گرفته‌اند که دیگر گوشی‌های تاشو تولید نکنند. حوله می اندازند

در حالی که به نظر می رسد هوآوی مایل است برای رقابت با سامسونگ در بازار گوشی های تاشو همه کاره شود، ظاهراً اوپو و ویوو هر دو به این نتیجه رسیده اند که بخش تاشو برای آنها سودآور نیست. سهم بازار آنها در سال 2023 به میزان قابل توجهی کاهش یافت و آنها ممکن است راهی برای بهبود پیدا نکنند.

سامسونگ در سال 2023 در هر سه ماهه بازار گوشی‌های تاشو با اختلاف زیادی پیشتاز بود. هوآوی به لطف سهم بازار خود در چین دومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های تاشو بود، اما بسیاری از OEM‌های دیگر، از جمله اوپو و ویوو، در رادار ظاهر شدند.

گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 محبوب‌ترین گوشی‌های تاشو در حال حاضر هستند، زیرا به نظر می‌رسد سامسونگ بخش تک تاشو را مشخص کرده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.