ویژگی‌های اکانت پرمیوم SoundCloud

گوش دادن به موسیقی یکی از آن عادت هایی است که در افراد با ویژگی های شخصیتی متفاوت می تواند شکل های متفاوتی به خود بگیرد. بسیاری از افراد در صورت گوش نکردن به موسیقی تمرکز کافی برای کار، ورزش، رانندگی و حتی فعالیت های روزمره مانند آشپزی ندارند. برعکس، بسیاری از مردم ترجیح می دهند در مناسبت های خاص و با تمرکز کافی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند. علاوه بر این، بسیاری از مردم اعتراف می کنند که فقط با صدای بلند به موسیقی گوش می دهند، برخی دیگر حاضر نیستند دنیای شخصی خود را که برای ایجاد آن فقط به دستگاه های هندزفری نیاز دارند، با کسی به اشتراک بگذارند! علاوه بر همه اینها، افراد مختلف سلیقه های موسیقی متفاوتی دارند و هر کدام از ما می توانیم طرفدار سبک خاصی از موسیقی باشیم. اینجاست که برنامه‌هایی مانند Soundcloud پرمیوم وارد می‌شوند، برنامه‌ای بدون آگهی با دنیای نامحدود موسیقی که طرفداران همه سبک‌ها را راضی نگه می‌دارد!

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تاریخچه Soundcloud پرمیوم

Soundcloud پرمیوم یک پلتفرم استریم موسیقی مبتنی بر ابر است که به دوستداران موسیقی، هنرمندان مستقل و شرکت‌های ضبط اجازه می‌دهد آثار خود را با دنیایی از مخاطبان به اشتراک بگذارند.

Sound Cloud مقر آن در برلین است و سابقه آن به سال 2007 باز می گردد. زمانی که الکساندر لئونگ و اریک والفورز آن را تاسیس کردند. این برنامه در ابتدا به عنوان یک پلتفرم همکاری آنلاین بین نوازندگان در نظر گرفته می شد، اما از سال 2008 به طور رسمی به یک ابزار انتشار موسیقی تبدیل شد. از همان ابتدا، این پلتفرم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد، به طوری که یک میلیون کاربر تا اوایل سال 2012 به Soundcloud پرمیوم متصل شدند و در سال 2013 به 40 میلیون نفر رسید.

وجود سرمایه‌گذاری‌های قوی مانند Sirius XM و استقبال بینندگان و هنرمندان، Soundcloud پرمیوم را به اوج رساند و ارزش آن را ۷۰۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۴ اعلام کرد، اما با افزایش رقابت از سوی سرویس‌های پخش موسیقی و البته YouTube. این استقبال کم کم کمرنگ شد لیست های پخش الگوریتم محور و مدیریت شده رقابت را برای Soundcloud پرمیوم سخت تر کردند. تصمیم خود این پلتفرم در سال 2014 برای پخش تبلیغات و در سال 2017 برخی از محتواها را به مشترکین پولی محدود کرد. اما تغییر جهت در سیاست‌های این پلتفرم، اضافه شدن تبلیغات و همچنین ایجاد الگوی اشتراک برای هنرمندان و بینندگان، به افزایش درآمدهای آن در سال‌های گذشته کمک کرده است.

درباره Soundcloud پرمیوم بیشتر بدانید

Soundcloud پرمیوم همیشه یکی از ساده‌ترین و در دسترس‌ترین راه‌ها برای کشف و اشتراک‌گذاری موسیقی بوده است، و به همین دلیل است که محبوبیت آن در طول سال‌ها افزایش یافته است. این پلتفرم شامل میلیون‌ها قطعه موسیقی از هیپ هاپ، جاز و راک گرفته تا موسیقی پاپ و فولکلور از کشورهای مختلف است و این باعث می‌شود که یک اپلیکیشن مفید برای کاربران و بستری مناسب برای آن‌ها Music Artist باشد. برای گوش دادن به آهنگ‌های شما .

بسیاری از هنرمندان، از جمله طیف وسیعی از رپرها، معرفی و ظهور خود را مدیون پلتفرم ارائه شده توسط Soundcloud پرمیوم هستند. جالب است بدانید که Soundcloud پرمیوم حتی سبک هنری خود را ایجاد کرده است که در واقع به زیر ژانر رپ اشاره دارد و “Soundcloud پرمیوم Rap” نام دارد.

ویژگی های Soundcloud پرمیوم چیست؟

یکی از ویژگی‌های مهم این پلتفرم این است که می‌توانید روی هر قطعه موسیقی نظر دهید، هنرمندان یا گروه‌ها را دنبال کنید و آن قطعه را با دیگران به اشتراک بگذارید. یکی دیگر از ویژگی های مهم که برای هنرمندان بسیار ارزشمند است، امکان آپلود و به اشتراک گذاری آهنگ ها به صورت رایگان است. این ویژگی نه تنها به بسیاری از هنرمندان کمک کرده است که به رسمیت شناخته شوند، بلکه به طرفداران بسیاری نیز کمک کرده است. مشارکت Soundcloud پرمیوم با شرکت‌های صدور مجوز موسیقی نیز کسب درآمد از طریق این پلتفرم را برای هنرمندان آسان‌تر کرده است. اگر علاقه مند به این اشتراک هستید می توانید اقدام به خرید ساندکلود پولی کنید و در دنیای بی نهایت موسیقی ساندکلاد ماجراجویی کنید.

Soundcloud پرمیوم برای دسکتاپ

در نسخه دسکتاپ این پلتفرم، بلافاصله پس از ورود به سیستم، به صفحه Home/Discover هدایت خواهید شد. در این صفحه، آهنگ‌هایی که اخیراً پخش شده‌اند، آهنگ‌های مرتبط، هنرمندان مشابه، میکس‌های شخصی‌سازی‌شده، فهرست‌های پخش انتخاب‌شده، آخرین نسخه‌ها، موارد انحصاری Soundcloud پرمیوم و موارد دیگر را خواهید یافت. در واقع، هر زمان که می خواهید آهنگ جدیدی بشنوید، باید به این صفحه بیایید.

پیگیری فعالیت های گذشته در این پلتفرم از پایین صفحه امکان پذیر است. در سمت راست صفحه، گزینه‌هایی مانند آخرین آهنگ‌های هنرمندانی که دنبال می‌کنید، هنرمندان پیشنهادی و آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را خواهید دید. برای دسترسی به گزینه های بیشتر، کافی است روی نام نمایه خود در گوشه سمت راست کلیک کنید.

Soundcloud پرمیوم برای موبایل

صفحه اول برنامه تلفن همراه Soundcloud پرمیوم به کاربر امکان می دهد به گزینه های مشابه وب سایت دسکتاپ دسترسی داشته باشد. اگر می خواهید در حین پخش آهنگ به لیست پخش دسترسی داشته باشید، باید روی نوار خاکستری در پایین صفحه ضربه بزنید. استفاده از برنامه موبایل Soundcloud پرمیوم بسیار ساده است. به عنوان مثال، وقتی آهنگی را فقط با ضربه زدن روی صفحه پخش میکنید، موسیقی در آنجا متوقف می شود و تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک ضربه دیگر روی صفحه نمایش برای پخش مجدد آن انجام دهید. برای ارسال یا ارسال آهنگ، کافیست روی گزینه اشتراک گذاری کلیک کنید و قطعه مورد نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Soundcloud پرمیوم

اگرچه همه آهنگ های Soundcloud قابل دانلود نیستند، Soundcloud پرمیوم Go به شما امکان می دهد تعداد زیادی آهنگ را از پلتفرم دانلود کنید. همچنین توجه داشته باشید که هر هنرمند می‌تواند مجوز دانلود آهنگ‌ها را در صفحه خود فعال یا غیرفعال کند.

برای دانلود یک لیست پخش، ابتدا لیست را در برنامه باز کنید و روی فلش دانلود در کنار دکمه like کلیک کنید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش کتابخانه و کلیک بر روی گزینه دانلود در کنار دکمه shuffle، تمامی آهنگ های مورد علاقه خود را دانلود کنید. اگر می‌خواهید همه آهنگ‌های موجود در کتابخانه خود را به‌طور خودکار دانلود کنید، به تنظیمات گوش دادن آفلاین بروید و گزینه دانلود خودکار را روشن کنید.

ساندکلود بین سرویس‌های پخش مختلف

انقلابی که سرویس‌های پخش ویدیو و موسیقی در دنیای سرگرمی ما به ارمغان آورده‌اند، بسیار بزرگ‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. ظهور پلتفرم های عظیمی مانند spotify ، در واقع مقوله های خرید و اجاره سی دی و دی وی دی را زیر سوال برد. آزاد گذاشتن بینندگان برای انتخاب بر اساس سلیقه خود نیز به میزان قابل توجهی به محبوبیت روزافزون این سرویس کمک کرد. فضای خدمات پخش موسیقی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در انواع مختلف این پلتفرم، می‌توانید به میلیون‌ها قطعه موسیقی دسترسی داشته باشید و بر اساس سلیقه یا حتی خلق و خوی روزانه خود به لیست پخش کامل گوش دهید!

یکی دیگر از ویژگی های مهم مشترک این سرویس ها، امکان انتخاب نوع اشتراک بر اساس نیاز و بودجه شما است. البته باید در نظر داشته باشید که یکی از دلایل محبوبیت Soundcloud رایگان بودن نسخه اصلی آن است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.