آنر X9b در هند رونمایی می‌شود، واچ Choice و Choice Earbuds X5 با آن تگ می‌شوند

آنر در سپتامبر گذشته به عنوان اچ‌تک (نماینده آنر در کشور) با عرضه آنر 90 پس از سه سال وقفه، به هند بازگشت و امروز، این برند دومین گوشی هوشمند را پس از ورود مجدد خود در هند با نام آنر X9b عرضه کرد.

آنر X9b از تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 بهره می برد و با یک پیکربندی رم 8 گیگابایتی + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در هند عرضه می شود. این سیستم عامل MagicOS 7.2 مبتنی بر اندروید 13 را به طور کامل اجرا می کند و قرار است در H2 2024 به MagicOS 8 مبتنی بر اندروید 14 ارتقا یابد. Honor همچنین قول داده است که دو سال به روز رسانی سیستم عامل اندروید و سه سال به روز رسانی امنیتی برای X9b ارائه شود.

Honor X9b حول یک صفحه نمایش 6.78 اینچی 120 هرتز 1.5K خمیده AMOLED با حداکثر روشنایی 1200 نیت ساخته شده است. آنر آن را “نمایشگر ضد افت فوق العاده پرش” می نامد زیرا دارای یک ماده ضربه گیر است که ساختاری محافظ را تشکیل می دهد و باعث ایجاد مقاومت تا 1.5 متر می شود.

این نمایشگر همچنین دارای یک سوراخ مرکزی برای دوربین 16 مگاپیکسلی و یک اسکنر اثر انگشت در زیر آن برای احراز هویت بیومتریک است. در اطراف پشت، یک جزیره دایره‌ای داریم که سه دوربین را در خود جای داده است – 108 مگاپیکسل اصلی، 5 مگاپیکسل فوق عریض (110 درجه FOV) و 2 مگاپیکسل ماکرو. پنل پشتی نسخه Sunset Orange از چرم گیاهی سازگار با محیط زیست برای ارتقای پایداری استفاده می کند.

Honor X9b همچنین دارای رتبه IP53 است و سوخت کل پکیج یک باتری 5800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 35 واتی است. آداپتور برق در جعبه خرده‌فروشی گنجانده نمی‌شود، اما به ما گفته می‌شود که “به عنوان یک پیشنهاد مقدماتی، شرکت شارژر را از جعبه بدون هزینه اضافی ارسال خواهد کرد. این را ارسال کنید، کاربران می‌توانند آن را جداگانه خریداری کنند.”

Honor X9b در رنگ های نارنجی طلوع آفتاب و مشکی نیمه شب در هند عرضه خواهد شد. قیمت آن 22999 روپیه (275 دلار / 260 یورو) است.

ساعت آنر Choice

HTech همچنین ساعت Honor Choice را امروز در هند عرضه کرد. این ساعت دارای صفحه نمایش 1.95 اینچی 2.5 بعدی خمیده همیشه روشن AMOLED با وضوح 502×410 پیکسل و حداکثر روشنایی 550 نیت است. قاب ساعت دارای بدنه ای فلزی است و در دو نسخه سیلیکونی و بافته عرضه می شود.

نسخه سیلیکونی برای عرض بند 20 میلی متری طراحی شده است و با تسمه های پس از فروش با همان عرض سازگار است، در حالی که نوع بافته دارای سرهای بند سفارشی و طراحی سریع آزاد می باشد.

ساعت Honor Choice دارای ویژگی‌های معمول سلامتی و تناسب اندام است، از جمله نظارت بر ضربان قلب، ردیابی خواب، و نظارت بر سطح اکسیژن خون. همچنین از 120 حالت تمرینی با قابلیت تشخیص خود برای پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، بیضی و پارویی پشتیبانی می کند.

بقیه ویژگی‌های برجسته ساعت Honor Choice شامل مقاومت در برابر آب 5ATM، تماس بلوتوث، صفحه‌های ساعت قابل تنظیم و پشتیبانی از پنج سیستم موقعیت‌یابی ماهواره‌ای است که شامل NavIC هند نمی‌شود. HTech می گوید این به این دلیل است که NavIC در حال حاضر پوشش کافی برای گنجاندن آن را ندارد.

Honor Choice Watch دارای اتصال بلوتوث 5.3 و باتری 300 میلی آمپر ساعتی است که برای ارائه 12 روز استقامت در یک سناریوی معمولی و 9 روز استقلال با استفاده شدید تبلیغ می شود.

Honor Choice Watch با دستگاه های اندروید و iOS سازگار است و در دو رنگ عرضه خواهد شد.

قیمت 6499 INR (78 دلار / 72 یورو) تعیین شده است، اما کاربران اولیه می توانند آن را با 10٪ کمتر دریافت کنند. فروش از 24 فوریه آغاز می شود و این پوشیدنی در فروشگاه آنر، آمازون هند و “فروشگاه های سرزمین اصلی نزدیک شما” فروخته می شود.

هدفون آنر Choice Earbuds X5 TWS

هدفون Honor Choice Earbuds X5 TWS نیز امروز در هند عرضه شد و درایورهای 10 میلی‌متری را در هر جوانه دارد. Earbuds X5 دارای طراحی داخل گوش با حذف نویز فعال (ANC) است که ادعا می شود نویز را تا 30 دسی بل کاهش می دهد. آنها همچنین دارای میکروفون دوگانه برای حذف نویز محیطی (ENC) در هنگام تماس هستند.

بقیه نکات برجسته Honor Choice Earbuds X5 شامل بلوتوث 5.3، کنترل لمسی، رتبه IP54 و تأخیر 120 میلی‌ثانیه است. TWS از کدک‌های SBC و AAC پشتیبانی می‌کند و یک باتری 45 میلی‌آمپر ساعتی در هر جوانه بسته‌بندی می‌کند، با جعبه شارژ یک سلول 460 میلی‌آمپر ساعتی.

HTech می گوید با یک بار شارژ می توانید تا 9 ساعت پخش مداوم یا 18 ساعت تماس داشته باشید. در صورت جفت شدن با کیس شارژ، می توانید تا 35 ساعت عمر باتری داشته باشید. کیس شارژ دارای درگاه USB-C است و شارژ کامل آن دو ساعت طول می کشد.

آنر Choice Earbuds X5 در رنگ سفید عرضه می شود. قیمت پوشیدنی های صوتی 1999 INR (25 دلار / 22 یورو) است و از 16 فوریه، ساعت 12 بعد از ظهر IST در دسترس خواهد بود. آنها را می توان در فروشگاه آنلاین Honor، آمازون هند و فروشگاه های منتخب سرزمین اصلی پیدا کرد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.