شیائومی Redmi Buds 5 را در هند معرفی کرد

شیائومی هدفون Redmi Buds 5 را در هند عرضه کرد. آنها از 20 فوریه از طریق Mi.com، Amazon، Flipkart، Mi Homes و شرکای خرده فروشی شیائومی با قیمت 2999 INR در دسترس خواهند بود.

Redmi Buds 5 دارای قابلیت حذف نویز فعال است که طبق ادعای شرکت، نویز 46 دسی بل را تا 99.5 درصد از حذف نویز را مسدود می کند. ANC سه حالت، حذف نویز عمیق، حذف نویز متعادل و حذف نویز نور ارائه می دهد. حالت شفافیت از پیش تنظیماتی مانند Regular، Enhance Voice و Enhance Ambient Sound را ارائه می دهد.

این هدفون دارای درایورهای دینامیکی 12.4 میلی متری با دیافراگم پلیمری با روکش تیتانیوم است. برنامه Earbuds شیائومی به شما این امکان را می‌دهد که بین تنظیمات پیش‌فرض مانند استاندارد، تربل بهبودیافته، باس تقویت‌شده و صدای پیشرفته انتخاب کنید.

الگوریتم هوش مصنوعی دو کاناله می تواند کیفیت تماس برتر را حتی در شرایط باد ارائه دهد. هدفون ها از جفت شدن دو دستگاه پشتیبانی می کنند و می توانند برای تماس های صوتی و صوتی به طور یکپارچه بین این دو جابجا شوند. آنها همچنین دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب هستند.

شیائومی ادعا می کند برای پخش مداوم با ANC غیرفعال شده، 10 ساعت عمر باتری و در مجموع با شارژ در قاب 38 ساعت عمر می کند. شارژ سریع 5 دقیقه ای به شما 2 ساعت پخش و شارژ 10 دقیقه ای می تواند 4 ساعت پخش را ارائه دهد.

Redmi Buds 5 در سه رنگ Fusion Purple، Fusion Black و Fusion White عرضه خواهد شد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.