رندرهای لو رفته شیائومی 14 اولترا تغییرات جزئی طراحی را نشان می دهد

شیائومی رویدادی را در طول MWC 2024 برنامه ریزی کرده است و آخرین افشای اطلاعات نشان می دهد که ممکن است شاهد معرفی پرچمدار 14 Ultra روی صحنه باشیم. عکسی که گفته می‌شود از شیشه‌ی کاور دوربین، همان آرایش قبلی را نشان می‌دهد و اکنون رندرهایی از کل گوشی به بیرون درز کرده است.

تصاویر تقریباً همان دستگاه را با یک تفاوت جزئی نشان می دهند – یک قاب در اطراف جزیره بزرگ دوربین وجود دارد. نوشته های اطراف لوگوی لایکا نیز مطابق با تصاویر قبلی متفاوت است.

این گوشی در رنگ‌های سفید و مشکی تصویر شده است و به نظر می‌رسد هر دو از چرم گیاهی ساخته شده‌اند که آخرین نام فانتزی برای پنل‌های پلاستیکی است. به نظر می رسد این قاب دارای علامت های آنتن است که قاب آلومینیومی را از بین می برد، اما شیائومی می تواند تصمیم بگیرد که روند را دنبال کند و یک راه حل تیتانیوم ارائه دهد.

از نظر مشخصات، ما انتظار داریم که آنچه قبلاً در 13 Ultra دیده‌ایم به‌روزرسانی شود – همان LTPO AMOLED 6.78 اینچی، چهار دوربین 50 مگاپیکسلی با لنز لایکا، یکی از آنها با لنز پریسکوپ. ویژگی های جدید باید چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3، باتری بزرگتر 5300 میلی آمپر ساعتی و اندروید 14 با HyperOS خارج از جعبه باشد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.