آیفون 16 پرو می تواند فضای ذخیره سازی بالاتری نسبت به پرچمداران گلکسی ارائه دهد

سامسونگ در سال 2021 اسلات microSD را در گوشی‌های پرچمدار گلکسی کنار گذاشت. بدون گزینه توسعه microSD، گوشی‌های پرچمدار سامسونگ از نظر انتخاب فضای ذخیره‌سازی با آیفون‌های اپل برابری می‌کنند، چیزی که طرفداران سرسخت این غول کره‌ای هنوز آن را نبخشیده‌اند.

در سال 2021، اپل حتی گزینه های ذخیره سازی بیشتری را نسبت به آخرین پرچمدار گلکسی آن زمان، گلکسی اس 21، ارائه کرد، زیرا سامسونگ نسخه گلکسی اس 21، اس 21 پلاس یا اس 21 اولترا را با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی عرضه نکرد. امسال، اپل می تواند بار دیگر با عرضه آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس با فضای ذخیره سازی عظیم 2 ترابایت پیشتاز باشد.

طبق منابع زنجیره تامین، هر دو مدل پرو آیفون 16 تا 2 ترابایت فضای ذخیره سازی خواهند داشت. با این حال، میزان فضای ذخیره سازی در انواع پایه ذکر نشده است. همه مدل‌های آیفون 15 به جز پرو مکس با 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در پیکربندی پایه عرضه می‌شوند، و جالب است که ببینیم آیا این وضعیت با سری آیفون 16 تغییر می‌کند یا خیر.

سامسونگ در حال حاضر تمامی مدل های پرچمدار خود را به حداقل 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز می کند. کوچک‌ترین مدل‌های گلکسی اس و تاشوهای گلکسی زد فلیپ تنها استثنا هستند – مدل اولی همچنین سریع‌ترین فضای ذخیره‌سازی UFS را در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی از دست می‌دهد.

در مورد 1 ترابایت فضای ذخیره سازی، تنها گزینه های شما یک گوشی هوشمند Galaxy S Ultra یا Galaxy Z Fold است. حتی اگر اپل آیفون 16 پرو یا 16 پرو مکس 2 ترابایتی را عرضه کند، احتمالاً سامسونگ عجله ای برای اضافه کردن گزینه 2 ترابایتی نخواهد داشت، زیرا مصرف کنندگانی که گوشی های اندرویدی می خرند تمایل کمتری به پرداخت هزینه ای مانند کسانی که آیفون می خرند دارند.

فضای ذخیره سازی بیشتر ممکن است تنها چیزی نباشد که در آیفون های بعدی بهتر از پرچمداران گلکسی است. اپل همچنین می تواند به دوربین فوق عریض با وضوح بالاتر روی بیاورد، کاری که امیدواریم سامسونگ انجام دهد و همچنین دوربین فوق عریض کهنه شده یکی از معدود شکایاتی است که در مورد سری گلکسی اس 24 داریم.

با این حال، هیچ چیزی در حال حاضر تایید نشده است، و با توجه به اصرار اپل برای اجتناب از ارتقاءهای اساسی تا زمانی که ممکن است، به احتمال زیاد تمام شایعات در مورد خط تولید آیفون 16 حقیقت ندارند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.