اندروید 15 که One UI 7 مبتنی بر آن است، فردا معرفی می شود!

در حالی که سامسونگ در آستانه پایان انتشار به‌روزرسانی One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 است، گوگل در حال برنامه‌ریزی برای انتشار اولین نگاه به اندروید 15 است. بله، مشخص شده است که گوگل قصد دارد اولین پیش‌نمایش توسعه‌دهنده اندروید 15 را فردا منتشر کند. این می تواند نشان دهد که چه ویژگی های جدیدی را می توانیم در به روز رسانی نرم افزار بزرگ بعدی سامسونگ انتظار داشته باشیم.

تاریخ انتشار پیش‌نمایش برنامه‌نویس اندروید 15

در یک نظر ارسال شده (از طریق 9To5Google) در وب سایت پروژه متن باز اندروید (AOSP)، یک توسعه دهنده در گوگل گفت که اولین نسخه Developer Preview اندروید V (اندروید 15) قرار است در 15 فوریه 2024 منتشر شود. در اندروید V کد داخلی مخفف بستنی وانیلی است. لازم به ذکر است که گوگل ممکن است در انتشار اولین پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 15 در مقایسه با زمانی که اولین پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 14 در سال گذشته منتشر شد، تاخیر داشته باشد. به‌روزرسانی احتمالاً محدود به برخی از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های پیکسل خواهد بود و سایر برندها می‌توانند در ماه‌های آینده به‌روزرسانی پیش‌نمایش توسعه‌دهنده اندروید 15 را برای برخی از تلفن‌های خود منتشر کنند.

پیش‌نمایش برنامه‌نویس اندروید 15 تاریخ انتشار 1 فاش شد

در حالی که پیش‌نمایش برنامه‌نویس اندروید 15 هنوز منتشر نشده است، برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که گوگل در حال ساخت ویژگی جدیدی به نام فضای خصوصی برای اندروید 15 است. این ویژگی شبیه به پوشه امن است که در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی سامسونگ موجود است. این به کاربران اجازه می دهد برنامه ها و فایل های خاصی را در یک فضای محافظت شده با رمز عبور روی دستگاه مخفی کنند. همچنین مشخص شده است که گوگل می‌تواند NFC را مستقل از به‌روزرسانی‌های سیستم عامل کند، به این معنی که NFC می‌تواند مانند یک به‌روزرسانی اپلیکیشن به‌روزرسانی شود.

چه زمانی می توان انتظار داشت که به روز رسانی One UI 7.0 منتشر شود؟

سامسونگ احتمالاً ویژگی‌های بسیار بیشتری را در بالای اندروید 15 ایجاد خواهد کرد. اگر سابقه این شرکت خوب باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اولین نسخه بتا One UI 7.0 (مبتنی بر اندروید 15) در سه ماهه سوم سال 2024 منتشر شود. و به‌روزرسانی پایدار One UI 7.0 می‌تواند در سه ماهه چهارم 2024 برای تلفن‌ها و تبلت‌های گلکسی واجد شرایط عرضه شود.

در همین حال، سامسونگ به‌روزرسانی One UI 6.1 را برای ده‌ها گوشی هوشمند و تبلت گلکسی در ۲ تا ۳ ماه آینده منتشر خواهد کرد. می‌توانید تمام ویژگی‌های جدید و تغییرات طراحی را که One UI 6.1 به ارمغان می‌آورد را در ویدیوی عمیق ما در زیر مشاهده کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.