پیش‌نمایش اندروید 15 برای گوشی‌های گوگل پیکسل 15 فوریه ارائه می‌شود

اندروید 15 می تواند برای اولین بار در این هفته ظاهر شود. با توجه به نظری که در پستی در پروژه منبع باز اندروید (AOSP) منتشر شد، پیش‌نمایش برنامه‌نویس اندروید 15 احتمالاً برای پنجشنبه برنامه‌ریزی می‌شود. این نظر همچنین نشان داد که نسل بعدی سیستم عامل گوگل (OS) برای گوشی‌های هوشمند ممکن است Android V نامیده شود.

هنوز جزئیاتی از ویژگی‌های اندروید 15 اعلام نشده است، اما اخیراً تعدادی از آنها به صورت آنلاین درز کرده است.

9to5Google یک صفحه commit AOSP را مشاهده کرد، جایی که اخیراً یک نظر توسط کاربری به نام Misha Kulaha با آدرس ایمیل Google.com ارائه شده است. کولاها گفت: «شاید منطقی باشد که صبر کنیم تا اندروید V در دسترس قرار گیرد؟ اولین پیش نمایش توسعه دهندگان آن برای 15 فوریه برنامه ریزی شده است.

هفته گذشته، اولین اشاره به اندروید 15 زمانی مشاهده شد که به‌روزرسانی اندروید 14 QPR3 بتا 1 منتشر شد. به گفته این نشریه، این لوگو با نشان دایره ای آشنا با Bugdroid وارونه متفاوت بود. این لوگو به شکل مثلث معکوس ظاهر شد و عبارت Android 14 وجود ندارد. برخی آن را به شکل V رمزگشایی کرده اند که اشاره ای به ورود اندروید V دارد.

گزینه های رنگ مدل Ultra Top End Xiaomi 14 لو رفت

اگر اطلاعات به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط Kulaha پابرجا باشد، پیش‌نمایش توسعه‌دهنده اندروید 15 تنها یک هفته پس از عرضه آخرین به‌روزرسانی بتای انتشار سه ماهه اندروید 14 ارائه می‌شود. این زمان همچنین با اولین پیش‌نمایش اندروید 14 گوگل که در 8 فوریه منتشر شد، مطابقت خواهد داشت. گوشی‌های هوشمند پیکسل پشتیبانی‌شده براساس تاریخچه انتشار Google، باید واجد شرایط به‌روزرسانی باشند. زمانی که نسخه بتا عمومی در ماه های آینده در دسترس قرار گیرد، سایر گوشی های هوشمند احتمالاً به اندروید 15 دسترسی خواهند داشت.

اگرچه اطلاعات زیادی در مورد ویژگی‌هایی که اندروید 15 ممکن است بسته شود، مشخص نیست، گزارش قبلی نشان می‌دهد که گوگل در حال کار بر روی افزودن پشتیبانی از Auracast است که از استاندارد بلوتوث کم انرژی (LE) پیروی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد صدا را به دستگاه‌های سازگار نزدیک پخش کنند. . یکی دیگر از ویژگی های شایعه شده، معرفی مجدد ویجت های صفحه قفل است که در نهایت به کاربران اجازه می دهد تا از برخی از عملکردهای برنامه های پشتیبانی شده بدون باز کردن قفل گوشی استفاده کنند.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.