گوگل در حال ایجاد تغییر دیگری در پخش موسیقی یوتیوب است

گوگل به طور مداوم برنامه های خود را با افزودن ویژگی های جدید، بهبود موارد موجود و ایجاد تغییرات طراحی رابط کاربری در اندروید بهبود می بخشد. اکنون یک تغییر جزئی در طراحی در نحوه نمایش رابط کاربری پخش موسیقی در برنامه YouTube Music برای اندروید ایجاد کرده است تا استفاده از آن آسان‌تر شود.

YouTube Music طراحی منوی پخش موسیقی ظریف‌تری دارد

نسخه جدیدتر برنامه YouTube Music برای Android (از طریق 9To5Google) یک منوی جدیدتر و نرم‌تر برای ارسال موسیقی به تلویزیون‌های هوشمند و بلندگوهای هوشمند سازگار ارائه می‌دهد. به جای کادر بازشو Cast To A Device با گوشه های تیز، رابط کاربری جدید از منوی کشویی با گوشه های منحنی استفاده می کند. فضای کمتری اشغال می‌کند و فهرست «دستگاه‌های پیشنهادی» و سپس سایر دستگاه‌های سازگار با Google Cast را در شبکه Wi-Fi محلی نمایش می‌دهد.

در سال‌های اخیر، گوگل یک نماد پخش مداوم را در گوشه سمت راست بالای صفحه اضافه کرده است. به این ترتیب، کاربران همیشه می توانند به یاد داشته باشند که نماد Cast را کجا پیدا کنند، حتی زمانی که هیچ دستگاه سازگار با Google Cast در شبکه وجود ندارد. وقتی چنین دستگاه‌هایی وجود ندارند که بتوانید به آن‌ها موسیقی ارسال کنید، YouTube Music راهنمایی و راهنمایی مرتبط را نشان می‌دهد.

هنگامی که موسیقی به یک دستگاه سازگار پخش می شود، یک تغییر بزرگ نیز به کنترل های Cast اضافه شده است. قبلاً، یک جعبه پاپ آپ بزرگ را باز می کرد. اکنون، یک صفحه کشویی کوچک از پایین صفحه ظاهر می شود. اگرچه این تغییرات طراحی جدید هنوز در مرحله آزمایش بتا هستند و همه نمی‌توانند فوراً آن تغییرات را ببینند. این امکان وجود دارد که این تغییرات طراحی در هفته‌های آینده به‌طور گسترده‌تری اعمال شوند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.