سامسونگ برای تبلیغ Galaxy S24 ابرهای Circle to Search را در آسمان ترسیم می کند

سامسونگ راه هوشمندانه دیگری برای ارتقای ویژگی Circle to Search Galaxy S24 پیدا کرده است. پس از طراحی مجدد نقشه متروی لندن در بریتانیا، سامسونگ به آسمان آفریقای جنوبی رفت.

به معنای واقعی کلمه، سامسونگ هواپیماها را در آسمان بالای کوه تیبل در کیپ تاون برای تبلیغ ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی Circle to Search برای سری گلکسی اس 24 طراحی کرد.

در یک بیانیه مطبوعاتی اخیر، رئیس بخش بازاریابی تجربه موبایلی سامسونگ آفریقای جنوبی گفت: «در پیگیری ما برای جلب توجه به Circle to Search […]، سامسونگ حرکتی جسورانه و جذاب را انجام داد که دایره‌هایی را در آسمان ترسیم کرد تا دوران جدیدی را برای آن رقم بزند. .”

روشی جدید برای جستجو در Galaxy S24

Circle to Search با مشارکت Google به عنوان روشی جدید برای جستجوی افراد در اینترنت ایجاد شد. این ویژگی در سری Galaxy S24 عرضه شد و بعداً برای Pixel 8 در دسترس قرار گرفت. ممکن است به زودی از طریق به‌روزرسانی One UI 6.1 در سایر تلفن‌های گلکسی نیز قرار گیرد.

کاربران Galaxy S24 می توانند Circle to Search را به سادگی با فشار دادن و نگه داشتن اشاره (هنگام استفاده از حرکات ناوبری) یا دکمه خانه (هنگام استفاده از دکمه های ناوبری) در هر صفحه و در هر برنامه ای فعال کنند. سپس می‌توانند دور هر چیزی روی صفحه حلقه بزنند تا جستجوی سریعی در گوگل از آنچه می‌بینند انجام دهند، از جمله اشیا، محصولات، افراد، مارک‌ها، نشانه‌ها و غیره.

مفهوم جدید نیست. گوگل قبلاً آن را از طریق لنز کاوش کرده بود. با این حال، Circle to Search در سری گلکسی S24 به روشی بسیار شهودی و کاربرپسندتر اجرا شده است. نیازی به گرفتن اسکرین شات، آپلود دستی یا باز کردن برنامه دیگری نیست. هر چیزی روی صفحه نمایش Galaxy S24 شما و حتی در منظره یاب دوربین را می توان تقریباً فوراً دور زد و جستجو کرد.

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است سری Galaxy S23 در ماه مارس One UI 6.1 را دریافت کند و برخی می گویند Circle to Search می تواند در این بسته گنجانده شود، اما زمان نشان خواهد داد که آیا این واقعیت دارد یا خیر. در حال حاضر، Circle to Search همچنان یک ویژگی انحصاری Galaxy S24 است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.