اولین تصاویر واضح از گلکسی A35 و گلکسی A55 به بیرون درز کرد

به نظر می رسد سامسونگ می تواند به زودی دو گوشی هوشمند میان رده دیگر را معرفی کند. پس از عرضه گلکسی A15 5G و Galaxy A25 5G، زمان آن فرا رسیده است که شرکت کره جنوبی گلکسی A35 و گلکسی A55 را عرضه کند. رندرهای هر دو گوشی چند هفته پیش فاش شد، اما اکنون تصاویر واضح‌تر آن‌ها به بیرون درز کرده است و همه انواع رنگ‌های آن‌ها را نشان می‌دهد.

Galaxy A35 و Galaxy A55 بهبودهایی در طراحی دریافت کردند

رندرهای مطبوعاتی گلکسی A35 و گلکسی A55 توسط افشاگر افسانه ای ایوان بلاس (@evleaks) منتشر شد. همانطور که در تصاویر زیر می بینید، گلکسی A35 در نهایت دارای طراحی Infinity-O برای صفحه نمایش است که دارای یک بریدگی نمایشگر به شکل سوراخ پانچ برای دوربین جلویی است. این یک ارتقاء در مقایسه با گلکسی A34 است که دارای یک بریدگی U شکل در بالای صفحه است. گلکسی A55 نیز به‌روزرسانی بزرگی دریافت می‌کند: یک قاب فلزی. این اولین گوشی سری گلکسی A با فریم فلزی است که آن را بادوام تر و درجه یک تر می کند.

هر دو گوشی دارای زبان طراحی جدید «Key Island» سامسونگ هستند و در چهار رنگ مشکی، سبز، صورتی و سفید عرضه می‌شوند. تصویر زیر به گنجاندن استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و Knox برای امنیت اشاره دارد.

حاشیه‌های گوشی‌ها نسبت به مدل‌های قبلی کمی نازک‌تر به نظر می‌رسند. هر دو گوشی هوشمند از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 25 واتی تغذیه می کنند. طبق معمول، می توان انتظار داشت که این دستگاه های آینده دارای بلندگوهای استریو و Samsung Pay باشند.

در گذشته مشخص شده بود که گلکسی A35 مجهز به پردازنده Exynos 1380 خواهد بود، در حالی که Galaxy A55 دارای پردازنده جدید Exynos 1480 با پردازنده گرافیکی Xclipse 530 است.

هر دو گوشی احتمالا دارای 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت/256 گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت microSD خواهند بود. همچنین هر دو گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دوربین OIS و دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو خواهند بود. گلکسی A35 می تواند یک دوربین اولترا عریض 8 مگاپیکسلی داشته باشد، در حالی که گلکسی A55 دارای سنسور دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی است.

گلکسی A35 و گلکسی A55 احتمالاً دارای GPS، 5G، LTE، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.3، NFC و پورت USB Type-C خواهند بود. آنها احتمالاً One UI 6.x مبتنی بر اندروید 14 را اجرا خواهند کرد و چهار به روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید و پنج سال به روز رسانی امنیتی دریافت خواهند کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.