گوگل ادغام تلفن‌ها و تبلت‌های اندرویدی را بهبود می‌بخشد

اپل نسبت به هر برند دیگری بین دستگاه های خود ادغام بهتری دارد. در حالی که سامسونگ دومین ادغام برتر را در بین دستگاه های خود دارد، اما هنوز به اندازه اپل یکپارچه یا آسان نیست. گوگل در تلاش است تا همین سطح از یکپارچگی را در بین دستگاه های اندرویدی ایجاد کند.

گوگل در حال ایجاد یکپارچگی بهتر بین دستگاه های اندرویدی است

گوگل در چند سال گذشته برای ادغام بین دستگاه‌های اندروید و سیستم‌عامل کروم، «Cross-Device Services» را آزمایش کرده است. به نظر می رسد گوگل بالاخره در حال توسعه ویژگی های بیشتر بین دستگاهی برای ادغام بهتر بین گوشی های هوشمند و تبلت های مبتنی بر اندروید است.  برخی از این ویژگی‌ها برای سال‌ها در آیفون، آی‌پد و مک در دسترس بوده‌اند.

توسط @AssembleDebug (از طریق 9To5Google) کشف شد که Google می‌تواند تنظیمات سرویس‌های بین دستگاهی در سرویس‌های Play (نسخه 24.06.12) را به «دستگاه‌ها و اشتراک‌گذاری» تغییر نام دهد و دارای سه ویژگی است: Call Cast، Hotspot Sharing و Wi. -به اشتراک گذاری فای

همه این سه ویژگی به خودی خود قابل توضیح هستند. Call Cast به شما امکان می دهد یک تماس ویدیویی یا صوتی ورودی/در حال انجام را از یک دستگاه Android به دستگاه دیگری که در همان حساب Google وارد شده است، منتقل کنید. Hotspot Sharing به شما این امکان را می دهد که به طور خودکار Wi-Fi Hotspot را در یک دستگاه از دستگاه دیگر فعال کنید و سپس آن را به طور خودکار به آن متصل کنید. با ویژگی اشتراک گذاری Wi-Fi، می توانید رمز عبور شبکه Wi-Fi را در یک دستگاه از دستگاه دیگری که قبلاً به آن شبکه Wi-Fi متصل است، دریافت کنید.

گوگل قابلیتی به نام Device Groups ایجاد کرده است که به کاربر اجازه می دهد چندین دستگاه را به یک حساب Google مرتبط کند و ویژگی های خاصی را بین آنها فعال کند. در اوایل سال جاری، گوگل ویژگی Nearby Share خود را با قابلیت اشتراک گذاری سریع سامسونگ برای به اشتراک گذاری بی‌سیم یکپارچه فایل ادغام کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.