احتمالا تلفن های پیکسل گوگل به زودی حساسیت لمسی را بر اساس محیط تطبیق دهند

سری پیکسل 8 گوگل یک ویژگی انحصاری آشکارساز محافظ صفحه را ارائه می دهد. این ویژگی پیشرفته تشخیص می‌دهد که محافظ صفحه‌نمایش در گوشی Pixel 8 یا Pixel 8 Pro روشن یا خارج می‌شود و به کاربران اطلاع می‌دهد که حالت محافظ صفحه را بر این اساس فعال یا غیرفعال کنند.

اکنون، طبق گزارش‌ها، غول جستجو در حال آماده شدن برای معرفی یک ویژگی لمسی تطبیقی ​​جدید به گوشی‌های پیکسل است. انتظار می رود این امکانات به طور خودکار حساسیت لمس صفحه نمایش را بر اساس شرایط محیطی و فعالیت های کاربران تنظیم کند. گفته می شود که مرجع مربوط به این ویژگی در Android 14 QPR3 Beta 1 مشاهده شده است.

طبق گزارش Android Police، شواهدی از ویژگی لمس تطبیقی ​​در رشته کدهای آخرین نسخه اندروید 14 QPR3 Beta 1 یافت شد. با توجه به رشته ها، ویژگی لمس تطبیقی ​​گزارش شده است که حساسیت لمسی گوشی را به طور خودکار بر اساس محیط، فعالیت ها و محافظ صفحه کاربر تنظیم می کند.

رشته‌ها اشاره‌ای به عوامل محیطی یا فعالیت‌هایی که باعث تغییر در حساسیت لمسی می‌شوند، ندارند. با این حال، این گزارش حدس می‌زند که پیکسل ممکن است حساسیت لمس صفحه نمایش را به طور خودکار بر اساس شرایط محیطی مانند باران یا سرما و فعالیت‌هایی مانند شنا تنظیم کند. ذکر محافظ صفحه می تواند اشاره ای به ویژگی تشخیص محافظ صفحه باشد که از قبل در دستگاه های پیکسل 8 موجود است.

علاوه بر این، این گزارش بیان می‌کند که هنگامی که ویژگی جدید روی Pixels فعال شود، دکمه Adaptive Touch در برنامه تنظیمات در زیر صفحه نمایش > حساسیت لمسی قرار می‌گیرد. انتظار می رود این ویژگی تجربه کاربری را بهبود بخشد.

همانطور که گفته شد، گوگل در حال حاضر ویژگی آشکارساز محافظ صفحه را به طور انحصاری برای سری پیکسل 8 ارائه کرده است. این قابلیت تشخیص می دهد که کاربر یک محافظ صفحه را از گوشی اضافه یا حذف می کند. پس از اتصال محافظ صفحه، یک اعلان از کاربر می خواهد که حالت محافظ صفحه را برای افزایش حساسیت لمسی فعال کند.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.