آنر X9b دارای دوربین سه گانه عقب 108 مگاپیکسلی است

آنر X9b قرار است در 15 فوریه در هند به طور رسمی عرضه شود. این برند تاکنون اطلاعات زیادی مانند نمایشگر، چیپست، باتری و پیکربندی دستگاه را تایید کرده است. با این حال، چیزی در مورد دوربین های خود فاش نکرده است.

تایید شده است که آنر X9b که به هند می رود دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است. مانند X9b که در بازارهای دیگر موجود است، بازار هند ممکن است با یک دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و یک ماکرو ۲ مگاپیکسلی عرضه شود.

مدهاو شیث، مدیرعامل Htech ادعا کرد که X9b دارای یک دوربین حسگر حرکتی مجهز به هوش مصنوعی است که به صورت هوشمند لحظات ایده آل را شناسایی می کند. او اضافه کرد که این طراحی از ساعت‌های رولکس الهام می‌گیرد که دارای زیبایی‌شناسی حلقه‌های دوگانه است.

مشخصات آنر X9b

تایید شده است که Honor X9b دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با طراحی لبه خمیده و حسگر اثر انگشت یکپارچه است. صفحه نمایش از وضوح 1.5K و نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کند. در زیر کاپوت دستگاه، چیپست اسنپدراگون 6 نسل 1 وجود دارد.

X9b با 8 گیگابایت رم، 8 گیگابایت رم مجازی و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این دستگاه دارای رابط کاربری Magic OS 7.2 تایید شده است، اما مشخص نیست که آیا آن را بر روی اندروید 13 یا 14 اجرا خواهد کرد. این گوشی در دو گزینه رنگی مانند Midnight Black و Sunshine Orange عرضه خواهد شد.

رویداد 15 فوریه همچنین شاهد ورود هدفون های Choice X5 و Choice Watch خواهیم بود. کسانی که X9b را خریداری می کنند، یک طرح حفاظتی تلفن همراه به ارزش 2999 روپیه به صورت رایگان دریافت می کنند، که یک بار تعویض صفحه نمایش را در شش ماه اول خرید ارائه می دهد. همچنین دارای 18 ماه گارانتی و کمک درب منزل می باشد. در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت این دستگاه ها در دست نیست.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.