ریز و درشت حسابداری شرکتی با پارمیس

شرکت‌ها فارغ از نوع خدمات یا تجارت خود، قوانین مالی و حسابداری مشخصی دارند که رعایت این چارچوب باعث می‌شود از جریمه‌های مربوط به مالیات یا پولشویی در امان بمانند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در این میان نقش حسابدار پر رنگ‌‌تر می‌شود و حضور یک حسابدار خبره باعث آسودگی خاطر شما خواهد شد. اما این تمام ماجرا نیست؛ حتی یک حسابدار خبره نیز، نیازمند یک ابزار دقیق برای محاسبات مالی است.

در این میان، شرکت‌های مختلفی در جهت تولید یک نرم افزار مناسب تلاش کرده‌اند اما پارمیس توانسته بهترین نرم افزار شرکتی را تولید کند.

از دیگر تولیدات این شرکت، نرم افزار‌های اصناف است که در این مقاله به معرفی نرم افزار سوپرمارکت می‌پردازیم.

نرم افزار شرکتی پارمیس، یک انتخاب مطمئن

در اختیار داشتن گزارشات دقیق مالی و حسابداری در شرکت‌ها بسیار مهم است و معمولاً بیشتر تصمیمات بر این اساس گرفته می‌شود.

استفاده از برنامه حسابداری شرکتی باعث می‌شود شما گزارشات دقیق و کاربردی در اختیار داشته باشید و بتوانید از تمام پتانسیل شرکت و نیروهای خود بهره برده و موفقیت‌های بیشتری کسب کنید.

اما انتخاب یک نرم افزار رکتی بسیار مهم است؛ همانطور که بالاتر اشاره کردیم بهترین نرم افزار تولید شده در این زمینه نرم افزار پارمیس می‌باشد که در ادامه علل برتری آن را بررسی می‌کنیم.

سیستم حسابداری شرکتی پارمیس متشکل از تعدادی ماژول تخصصی مانند ماژول حساب‌های قابل پرداخت، ماژول حساب‌های دریافتنی، ماژول حقوق و دستمزد و…است.

از فواید استفاده از نرم افزار شرکتی پارمیس، مدیریت تطابق حساب‌های دریافتنی و پرداختنی، مدیریت اشخاص و کاربران، مدیریت خرید و فروش‌ها، مدیریت مالی پروژه‌ها، مدیریت حسابداری و خزانه است.

یکی از امکانات ویژه‌ی این نرم افزار رابط کاربری ساده آن است که به شما این امکان را می‌دهد در هر سطح از اطلاعات و دانش حسابداری بتوانید با آن کار کنید.

در کنار این قابلیت ها شما می‌توانید از طریق نرم افزار شرکتی پارمیس دفاتر قانونی خود را چاپ کنید یا فایل‌های مربوط به بیمه، بانک یا دارایی را مدیریت کنید.

پارمیس برای سهولت هرچه بیشتر کار با سیستم حسابداری خود، محصول پارمیس 360 را طراحی کرده که بدینوسیله می‌توانید از امکانات نرم افزار شرکتی بر بستر وب بهره‌مند شوید و به اطلاعات و داده های خود در هر زمان و مکان دسترسی داشته باشید؛ همچنین این راهکار از لحاظ مالی نیز مقرون به صرفه می‌باشد.

معرفی نرم افزار سوپر مارکت پارمیس

این روز‌ها سوپرمارکت از آن دست مشاغلی است که افراد بسیاری علاقه‌مند به راه‌اندازی آن هستند. این علاقه ممکن است به این دلیل باشد که از نظر آن‌ها مدیریت این شغل آسان و حاشیه سود بالایی نیز به همراه دارد.

اما واقعیت این است که این شغل می‌تواند بسیار پرزحمت و دردساز باشد؛ بعنوان مثال ساعات فعالیت طولانی یا حفظ تاریخ مصرف اجناس!

از طرفی داشتن مشتریان وفادار نیز یکی از دغدغه های این شغل است.

نرم افزار سوپرمارکت پارمیس، به شما در مدیریت بیشتر این چالش‌ها کمک می‌کند؛ بوسیله این سیستم می‌توانید:

1.انبار خود را منظم کنید و محصولات را با بارکد خیلی سریع وارد سیستم کنید. از طرفی از عدم موجودی یک کالا و یا تاریخ انقضای آن با اعلان های نرم افزار با خبر شوید.

2.امکان اتصال به بارکدخوان و ترازوی دیجیتال و چند دستگاه پوز را دارید. علاوه‌برآن از قابلیت مانیتور دوم برای نمایش فاکتور و یا نمایش تبلیغات محصولات

3.تخفیف و جشنواره های فروش تعریف کنید و میزان رضایت مشتریان خود را بالا ببرید

4.همچنین نمودارهای مختلف از میزان فروش و سود خود به‌دست بیاورید.

5.ثبت سریع فاکتور برای مشتریان

و بسیاری امکانات دیگر که باعث پیشرفت سریع در این شغل برای شما می‌شود.

همچنین این نرم افزار امکان اتصال به ماژول های سامانه مودیان، سامانه پیامکی و باشگاه مشتریان را نیز دارد که پرداخت هزینه‌ی بسیار کمی می‌توانید آن‌ها را تهیه و از امکانات بی‌نظیر آنها بعنوان نرم افزارهای تکمیلی بهره مند شوید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی داشتیم شما را با دو نرم افزار مهم تولید شده توسط پارمیس در زمینه مالی و حسابداری آشنا کنیم؛ این شرکت با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه تولید نرم افزار حسابداری و مالی توانسته به جایگاه خوبی دست یابد.

پارمیس مفتخر است که توانسته با درک دغدغه و چالش‌های مشاغل مختلف، نرم افزارهایی تولید کند که تا حد زیادی این دغدغه‌ها را از بین ببرد و باعث رشد و نموی کسب‌وکار شما بشود.

برای اطلاع از دیگر تولیدات این شرکت می‌توانید از طریق سایت پارمیس به نشانی https://www.parmisit.com/ دیدن فرمایید و یا با شماره 02187758 تماس حاصل فرمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.