لپ تاپ های Snapdragon X Elite با نسخه بعدی ویندوز اواسط امسال وارد بازار می شوند

کوالکام در اکتبر 2023 از Snapdragon X Elite، جدیدترین چیپست پرچمدار این شرکت برای رایانه های شخصی مجهز به ویندوز رونمایی کرد. در آن زمان، کوالکام گفت که سازندگان محصولاتی را با این SoC در اواسط سال 2024 عرضه خواهند کرد. اکنون، این شرکت بار دیگر جدول زمانی عرضه رایانه های شخصی مجهز به اسنپدراگون X Elite را به همراه افشای برخی جزئیات جالب در مورد نسخه آینده مایکروسافت ویندوز تکرار کرده است.

مدیر عامل کوالکام، کریستیانو آمون، در یک تماس درآمدی، گفت که محصولات با اسنپدراگون ایکس الیت در اواسط سال 2024 و درست در زمان بازگشت به مدرسه عرضه خواهند شد. وی همچنین گفت که عرضه محصولات با این چیپ ست به عرضه نسخه بعدی ویندوز مایکروسافت گره خورده است و نسخه بعدی ویندوز دارای قابلیت های هوش مصنوعی زیادی خواهد بود و ویژگی های نسخه بعدی ویندوز را به خطر می اندازد. پنجره ها.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد نام نسخه بعدی ویندوز وجود ندارد. برخی می گویند که مایکروسافت همچنان آن را ویندوز 11 می نامد، اما با اضافه شدن هوش مصنوعی در کنار آن، با توجه به اینکه ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی زیادی خواهد داشت. در حالی که دیگران می‌گویند که مایکروسافت می‌تواند آن را Windows 12 بنامد. در هر صورت، نسخه بعدی ویندوز در حدود ژوئن 2024 وارد بازار می‌شود و با آن، رایانه‌های شخصی مجهز به چیپست Snapdragon X Elite را خواهیم دید.

 

 

 

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.