حالت خواندن گوگل برای اندروید اکنون با ایمیل‌ها در جیمیل کار می‌کند

حالت خواندن Google برای اندروید با حذف عناصر حواس‌پرت کننده اطراف محتوا، مانند تبلیغات و عناصر رابط کاربری، خواندن محتوا در وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها را آسان‌تر می‌کند و به شما امکان می‌دهد اندازه، سبک و رنگ متن را تغییر دهید.

همچنین می تواند محتوا را برای شما بخواند تا مجبور نباشید کار سختی را انجام دهید. با این حال، گوگل می گوید که حالت خواندن با ایمیل ها کار نمی کند. خوب، به نظر می رسد که تغییر کرده است.

طبق یک پست جدید از Artem Russakovskii در X/Twitter، برنامه حالت خواندن اکنون با ایمیل‌ها در Gmail کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد مطالب را در ایمیل‌ها راحت‌تر بخوانید. او خاطرنشان می کند که این عملکرد با همه ایمیل ها، به خصوص ایمیل های طولانی کار نمی کند، اما حداقل شروع به پشتیبانی از ایمیل ها کرده است. آخرین باری که گوگل برنامه Reading Mode را به‌روزرسانی کرد، نوامبر 2023 بود. بنابراین، به نظر می‌رسد آخرین تغییر، یک افزوده سمت سرور است.

حالت خواندن همچنان با برنامه‌های پیام‌رسانی فوری مانند Google Messages، برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و فایل‌های PDF کار نمی‌کند. امیدواریم گوگل به مرور زمان پشتیبانی از این نوع برنامه‌ها و فایل‌ها را یکی یکی اضافه کند. در یک یادداشت مرتبط، گوگل اخیراً شروع به ایجاد یک رابط کاربری به سبک چت برای پاسخ دادن به ایمیل‌ها در جیمیل برای اندروید کرده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.