پشتیبانی به‌روزرسانی برای گلکسی تب S6 و A03 حذف یا کاهش یافت

تنها یک روز پس از انتشار اولین به‌روزرسانی امنیتی فوریه برای برخی دستگاه‌ها، سامسونگ پچ امنیتی فوریه 2024 و تمام اصلاحاتی را که برای آسیب‌پذیری‌های مختلف که بر نرم‌افزار دستگاه‌های گلکسی تأثیر می‌گذارد، ارائه کرد.

در همان زمان، سامسونگ لیست دستگاه های واجد شرایط برای به روز رسانی های امنیتی ماهانه، سه ماهه و دوسالانه را به روز کرده است. گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس، گلکسی اس 24 اولترا و گلکسی تب اکتیو 5 که در ژانویه به فروش رسید، به تازگی به برنامه ماهانه اضافه شده اند. برخی دیگر یا از برنامه سه ماهه به برنامه دوسالانه تنزل داده شده اند یا به طور کامل حذف شده اند.

Galaxy Tab S6 دیگر هیچ به‌روزرسانی دریافت نمی‌کند، مگر اینکه آسیب‌پذیری‌های امنیتی کشنده در سیستم عامل کشف شود و نیاز به به‌روزرسانی دستگاه‌های قدیمی‌تری داشته باشد که ممکن است دیگر پشتیبانی نشوند. فقط مدل Lite گلکسی تب S6 به دریافت به‌روزرسانی‌ها (بر اساس برنامه زمانی سه ماهه) ادامه خواهد یافت.

Galaxy A01 مقرون به صرفه نیز دریافت به‌روزرسانی‌ها را متوقف خواهد کرد. گلکسی تب A8 و گلکسی A03 به برنامه زمانی دوسالانه تنزل داده شده اند، به این معنی که هر سال دو بار به روز رسانی امنیتی را برای باقیمانده دوره پشتیبانی دریافت می کنند. لیست کامل دستگاه‌های گلکسی که هنوز واجد شرایط به‌روزرسانی هستند را می‌توانید در اینجا بیابید.

معمولاً اگر آپدیت جدیدی برای گوشی یا تبلت شما در دسترس باشد، یک اعلان خودکار دریافت خواهید کرد. اما همیشه می‌توانید با باز کردن منوی تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و انتخاب گزینه دانلود و نصب، به‌روزرسانی‌های جدید را به صورت دستی بررسی کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.