تصاویر رسمی اوپو رنو 11 F در Geekbench منتشر شد

Reno11 F اوپو یک صفحه اختصاصی در وب سایت اندونزیایی این شرکت دارد، با وجود اینکه هنوز رسمی نشده است. شما می توانید علاقه خود را در آنجا ثبت کنید و هنگامی که راه اندازی شد اطلاعات بیشتری در مورد آن دریافت خواهید کرد.

وب سایت اندونزیایی همچنین تصاویر رسمی از این دستگاه را به ما می دهد و به ما می گوید که دارای شارژ فوق سریع، باتری بزرگی است که تا 4 سال استفاده عالی می ماند، شفافیت تصویر با جزئیات در هر زاویه، تجربه اتصال صاف و پایدار، حتی در مکان های صعب العبور و محافظت کامل در برابر گرد و غبار و پاشش.

Reno11 F همچنین در پایگاه داده Geekbench 6 مشاهده شده است که در آن امتیاز تک هسته ای 897 و امتیاز چند هسته ای 2329 را به دست آورده است. اجرای بنچمارک این واقعیت را آشکار می کند که این گوشی هوشمند از تراشه Dimensity 7050 مدیاتک، همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 و 8 گیگابایت رم پشتیبانی می کند. این گوشی از اندروید 14 خارج از جعبه استفاده می کند.

طبق اطلاعات فاش شده قبلی، Reno11 F دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 67 واتی SuperVOOC خواهد بود. و همچنین صفحه نمایش لمسی 6.7 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز و اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.