چه تبلیغاتی مناسب گروه تلگرامی است؟ (6 روش جدید)

این روزها تبلیغات در کانال های تلگرامی، یک استراتژی بزرگ و موثر برای جذب مشتری و افزایش فروش شناخته می شود. برای همین؛ بسیاری از کسب و کارها برای دیده و شناخته شدن، از روش های مختلف تبلیغ در تلگرام استفاده می کنند. پلتفرم تلگرام، با اینکه مدتیست در ایران مسدود شده، اما باز هم یکی از محبوب ترین و قوی ترین شبکه اجتماعی در میان کاربران ایرانی است. از این رو، تبلیغاتی که در این پلتفرم انجام می شود، بسیار در رونق کسب و کار شما موثر خواهد بود.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

حال؛ برای اینکه از این طریق کسب درآمد کنید، لازم است فعالیت درست و اصولی داشته و نکاتی را رعایت بفرمایید. یکی از این فعالیت های اصولی، ارائه محتوای جذاب و مرتبط با کارتان است. این کار باعث می شود مدیران کانال ها، تبلیغات شما را در کانال خود منتشر کنند. همین امر باعث افزایش ممبر و بازدهی تبلیغ تلگرامی شما خواهد شد.

چه تبلیغاتی مناسب گروه تلگرامی است؟

حالا می خواهیم بدانیم چه نوع تبلیغاتی مناسب گروه های تلگرامی است. که در این مقاله هر یک را بررسی می کنیم تا شما عزیزان بتوانید تصمیم درستی بگیرید. پیدا کردن یک کانال تلگرامی خوب که مناسب بنر تبلیغاتی شما باشد، کار آسانی نیست. اما این را بدانید؛ بهترین و تاثیرگذار ترین تبلیغات، آنهایی هستند که با علایق مخاطبین هماهنگ شده باشد.

بدین ترتیب، برای اینکه تبلیغات موفقی در تلگرام داشته باشید، ابتدا باید راهکار مناسب را انتخاب کنید. دوم باید، شناخت دقیقی از مخاطبین خود داشته باشید. سوم اینکه، تصاویر و ویدیوهای تخصصی با توضیحات کامل بسازید. سپس کانال های مرتبط با حوزه فعالیت خود را بیابید و با مدیران آنها در ارتباط باشید تا به شما اعتماد کنند. محل تبلیغ بسیار مهم است. بنابراین به این مورد بسیار اهمیت دهید.

در آخر؛ اطمینان حاصل کنید، تبلیغاتی که تولید کردید کاربران زیادی را ترغیب خواهد کرد. در واقع دو عنصر اصلی و مهم در تبلیغات، ایجاد محتوای جذاب و هدف گذاری به مخاطب است. شناخت دقیق از علایق مخاطب و ایجاد محتوای جذاب، قلب هر تبلیغی است. بنابراین هر چقدر محتوا از جملات کوتاه و با مفهوم بدون پیچیدگی های اضافی استفاده شود، بازخورد بیشتری نیز خواهد داشت.

انواع تبلیغات در تلگرام

برای اینکه بتوانید برای کانال تلگرامی خود، ممبر (اعضا) بگیرید، روش های تبلیغات مختلفی وجود دارد که ما در ادامه به چند نوع از تبلیغات در تلگرام اشاره کردیم.

1. تبلیغات کلیکی در تلگرام

یکی از اقتصادی ترین و مقرون به صرفه ترین تبلیغات تلگرامی، تبلیغات کلیکی است. در این نوع تبلیغ، به ازای تعداد کلیک هایی که روی بنر تبلیغی شما انجام می شود، باید هزینه بپردازید. اما مشکلی که در این نوع تبلیغ وجود دارد، اینست که اولا نیاز به نصب سامانه های خاص و با کیفیت دارد تا آمار دقیق تری از تعداد کلیک ها برایتان نمایش دهد. دوم اینکه ممکن است از سوی رقبا کلیک های مداوم و فیک بر روی تبلیغ شما اعمال شود. که در این صورت احتمال هدر رفتن هزینه تبلیغتان بیشتر است.

2. تبلیغات ساعتی در تلگرام

تبلیغات ساعتی در تلگرام، یکی از تبلیغات بی دردسر است. معمولا این نوع تبلیغات به صورت 12 و یا حتی 24 ساعته ارائه می شود. در این حالت؛ کافیست شما ساعت خاصی را انتخاب کنید و از مدیر کانال مربوطه بخواهید تبلیغ شما را طی آن ساعات به نمایش بگذارد. فقط تنها چیزی که در این تبلیغ بهتر است توجه کنید، انتخاب بهترین ساعت است. چرا که باید تایمی را انتخاب کنید که می دانید اعضای کانال آنلاین می شوند.

3. تبلیغات بازدیدی در تلگرام

در این مدل تبلیغ، به ازای هر تعداد بازید کننده، باید هزینه پرداخت کنید. حتی می توانید جهت تبلیغات بازدیدی، نسبت به اندازه بازدید دلخواه، هزینه پرداخت کنید. یعنی می توانید حتی با مبلغ پایین نیز در کانال های مرتبط و با کیفیت، تبلیغ کنید.به نقل از آپ ممبر باید مراقب ویو فیک تلگرام باشید چرا که برخی از ارایه دهنده ها با روش های غیر واقعی روی بنر مشتری بازدید فیک می زنند

4. تبلیغات گسترده در تلگرام

معمولا انجام تبلیغات گسترده در تلگرام توسط تیم های تبلیغاتی انجام می شود. در این حالت، شما برای انجام این نوع تبلیغ، باید با یک تیم تبلیغات در تلگرام تماس گرفته و با ارائه اطلاعات خود از ایشان بخواهید تا مسئولیت تبلیغات را به عهده بگیرند.

5. تبلیغات آخرین پست شبانه

نتایج این شیوه از تبلیغات شبانه می تواند شما را شگفت زده کند. در این نوع تبلیغات کافیست از مدیر کانال بخواهید تا تبلیغ شما را در بازه زمانی مشخصی مثلا از  ساعت 21:00 شب تا فردا ظهر ساعت 12:00 در کانال درج کند. این بازه زمانی جزو زمان های پرترافیک و پربازدید است. هزینه استفاده از این تبلیغ در این ساعات بیشتر از سایر ساعات شبانه روز است. همچنین می توانید از مدیر کانال بخواهید، تا زمانی که تعداد بازدید ها به 10 هزار تا نرسیده، تبلیغ شما به عنوان آخرین پست کانال قرار دهد.

6. تبلیغات با ساخت ربات تلگرام

یکی دیگر از راه های استفاده از تبلیغات، طراحی ربات تلگرام است. شما می توانید یک ربات با هدف ارسال کارت ویزیت برای صاحبان مشاغل بسازید. یا می توانید رباتی طراحی کنید که برایتان ممبر بگیرد.

بهینه سازی تبلیغات

بهینه سازی تبلیغات، اقدامی است که برای تاثیرگذاری بیشتر انجام می دهند. ابتدا باید اطلاعاتی را از محتوا و خواسته های اعضای کانال خود کسب کرده و در نوع تبلیغات خود، آن را به صورت واضح و شفاف پیاده کنید تا بتوانید توجه مخاطبین را به خود جلب کنید. باید هدف گذاری کنید و مطمئن شوید از کلماتی استفاده می کنید که مرتبط با گروه شما هستند. یعنی از کلمات کلیدی درست استفاده کنید. تا به این ترتیب امکان دیده شدن تبلیغات شما در جستجوهای مرتبط بیشتر شود.

مزایای تبلیغات در کانال های تلگرام

به طور کل، تبلیغ در کانال های تلگرامی، برای هر کسب و کاری در هر زمینه ای مفید خواهد بود. مخصوصا امروزه، که سبک زندگی ها مدرن و اینترنتی شده، این مدل از تبلیغات بسیاری از خواسته ها و نیازهای مخاطبین را برطرف کرده است. تبلیغات در تلگرام از ضمانت بالایی برخوردار است. در این راستا به چند مورد از مزایای تبلیغات در کانال تلگرام را نام می بریم:

  • ارسال تبلیغ رایگان است. (به جز چند مورد که پولی هستند)
  • تعداد کلمات هر تبلیغ محدودیتی ندارد.
  • درج لینک یا آدرس اینترنتی به راحتی قابل اشتراک گذاری است.
  • امکان تبادل با کانال های مختلف وجود دارد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.