برنامه‌های Samsung Health و PENUP چالش‌ های جدید فوریه را دریافت می‌کنند

اوایل فوریه است و در صورتی که اخبار هفته گذشته را از دست دادید، سامسونگ چالش های ماهانه جدیدی را برای کاربران Health و PENUP منتشر کرده است. طبق معمول، یک ماه جدید چالش های جدیدی را برای این دو برنامه به همراه دارد و کاربران دستگاه گلکسی در همه جا می توانند شرکت کنند و با سایرین در سراسر جهان رقابت کنند.

چالش جهانی فوریه برای سلامت سامسونگ اسپا نام دارد. توضیحات رسمی می گوید: «یک ماه از سال نو می گذرد. زمان شستن آن بلوزهای زمستانی است. چرا بدن و ذهن خود را در یک آبگرم آرامش بخش احیا نکنید؟

طبق معمول، می‌توانید با باز کردن اپلیکیشن، دسترسی به تب Together، انتخاب چالش Spa, February و ضربه زدن روی دکمه Join به چالش ماهانه در Samsung Health بپیوندید.

می‌توانید با رسیدن به موقع به ستاره‌ها، امتیازات چالش جایزه از ماموریت‌ها و دریافت نشان‌ها را به دست آورید. و، طبق معمول، سامسونگ تلاش می‌کند تا همه چیز را برای همه منصفانه نگه دارد و می‌گوید در صورت تقلب کردن، هر کسی را از چالش فعلی کنار می‌گذارد.

چالش اسپا در Samsung Health تا 31 فوریه ادامه دارد.

چالش جدید سامسونگ PENUP در حال انجام است

علاوه بر چالش اسپا برای Samsung Health، سامسونگ اولین چالش ترسیم PENUP را نیز برای فوریه 2024 راه اندازی کرده است.

موضوع ابتدای فوریه “بیایید گاو بکشیم” است. و طبق معمول، می‌توانید با باز کردن برنامه PENUP در دستگاه گلکسی خود، دسترسی به برگه «چالش‌ها»، انتخاب آخرین چالش و ضربه زدن روی دکمه تروفی، شرکت کنید.

توضیحات رسمی برای چالش PENUP حاوی بسیاری از حقایق سرگرم کننده جالب است که به موضوع مربوط می شود. اولاً به ما یادآوری می کند که مردم برای مدت طولانی گاوها را طراحی و نقاشی می کردند. در عصر نوسنگی، مردم برای دعا برای موفقیت در شکار، تصاویری از گاومیش کوهان دار می کشیدند.

گاوها در اسطوره ها و مذاهب نیز ظاهر می شوند. در مصر باستان، گاو زیبای آپیس تجسم خدای آفرینش بود. در بین النهرین باستان، گاو نر نماد بالاترین خدا بود.

این چالش طراحی جدید اولین چالش این ماه است و در اواسط فوریه جایگزین خواهد شد. چالش طراحی گاو تا 15 فوریه ادامه است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.