5 گوشی هوشمند آینده که می توانند در این ماه عرضه شوند

در ماه ژانویه شاهد عرضه گوشی های هوشمند هیجان انگیز زیادی بودیم که شامل سری گلکسی اس 24 سامسونگ، سری وان پلاس 12، سری پوکو ایکس 6 و موارد دیگر می شد. حالا نوبت فوریه است.

در ماه فوریه نیز، می‌توانیم شاهد عرضه یک سری گوشی‌های هوشمند مورد انتظار باشیم، زیرا MWC 2024 در این ماه برگزار می‌شود. MWC (کنگره جهانی موبایل) یکی از رویدادهای مهم فناوری در جهان است. از 26 فوریه تا 29 فوریه در بارسلونا اتفاق می افتد. بنابراین، اجازه دهید زمان را از دست ندهیم و نگاهی به این پنج گوشی هوشمند آینده بیندازیم که می توانند در این ماه عرضه شوند.

5 گوشی هوشمند آینده در فوریه 2024 انتظار می رود

  • آیکیو Neo 9 پرو

iQOO Neo 9 Pro مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. علاوه بر این، گفته می شود که این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED با پشتیبانی از نرخ به روز رسانی 144 هرتز مجهز شده است. یک دوربین دوگانه در پشت وجود خواهد داشت که یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز Ultrawide 8 مگاپیکسلی را در خود جای می دهد.

این گوشی هوشمند در تاریخ 22 فوریه در هند عرضه می شود و پیش فروش آن از 8 فوریه آغاز می شود.

  • آنر X9b

آنر X9b دومین گوشی هوشمند آنر پس از بازگشت آن به بازار هند خواهد بود. این گوشی هوشمند در حال حاضر در سطح جهانی در دسترس است، بنابراین ما مشخصات آن را داریم. این گوشی به صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با فرکانس 120 هرتز مجهز شده است. علاوه بر این، اسنپدراگون 6 نسل 1 به همراه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قدرت می‌گیرد. برای عکاسی از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز Ultrawide 5 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی استفاده می کند.

در 12 فوریه در هند راه اندازی می شود.

  • شیائومی 14 اولترا

Xiaomi 14 Ultra افزودنی به سری Xiaomi 14 خواهد بود که سال گذشته در چین عرضه شد. جزئیات این گوشی هوشمند هنوز منتشر نشده است، اما شیائومی هند دیروز یک تیزر منتشر کرد که همکاری با لایکا را فاش کرد. با توجه به افشای اطلاعات آنلاین، گفته می‌شود که این گوشی هوشمند به یک دوربین چهارگانه مجهز شده است. این شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور 120 میلی متری Periscope Telephoto و دو سنسور دیگر خواهد بود. این گوشی هوشمند پرچمدار خالص خواهد بود.

در مورد راه اندازی، انتظار می رود در طول MWC بارسلون به صورت جهانی عرضه شود.

  • تلفن Nothing (2a)

Nothing Phone (2a) ممکن است دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی 120 هرتزی FHD AMOLED باشد. علاوه بر این، Nothing Phone (2a) دارای پردازنده MediaTek Dimensity 7200 با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. احتمالاً روی Nothing OS 2.5 مبتنی بر اندروید 14 اجرا خواهد شد. در مرحله بعد، باتری 4900 میلی آمپر ساعتی می تواند این گوشی هوشمند را اجرا کند.

 

انتظار می رود که در طول MWC بارسلون در سطح جهانی نیز عرضه شود.

  • Oppo F25 5G

شایعه شده است که این گوشی هوشمند یک نسخه تغییر نام تجاری از Oppo Reno 11F آینده است. Oppo Reno 11F ممکن است ابتدا در مالزی عرضه شود و سپس با نام Oppo F25 5G به هند عرضه شود. مشخصات Oppo Reno 11F توسط کاربر raihanhan121 بر روی X ذکر شده است. گفته می شود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. علاوه بر این، گفته می‌شود که از MediaTek Dimensity 7050 به همراه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قدرت می‌گیرد. برای عکاسی، ممکن است از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز Ultrawide 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی استفاده کند. احتمالاً باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی بسته بندی می شود.

اوپو هنوز تاریخ عرضه را اعلام نکرده است. با این حال، کارشناسان ادعا می کنند که تا پایان فوریه به هند خواهد رسید.

بنابراین، اینها برخی از گوشی های هوشمند آینده هستند که ممکن است در فوریه 2024 مشاهده کنید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.