بارد هوش مصنوعی گوگل اکنون می تواند تصویر تولید کند

امروز گوگل هوش مصنوعی مولد را به Maps آورد، اما برخی از پیشرفت‌های جدید را نیز برای Bard اعلام کرد. مهمترین آنها این است که Bard اکنون می تواند از Gemini Pro، آخرین مدل هوش مصنوعی چندوجهی گوگل، در همه زبان ها و مناطقی که Bard در حال حاضر در دسترس است استفاده کند.

پیش از این، Gemini Pro فقط برای زبان انگلیسی وارد Bard شده بود و به آن “درک، استدلال، خلاصه سازی و توانایی های کدنویسی پیشرفته تر” می داد.

Bard همچنین می تواند در نهایت تصاویر تولید کند. این به زبان انگلیسی “در اکثر کشورهای جهان” به صورت رایگان در دسترس است. این قابلیت از جدیدترین مدل Imagen 2 گوگل پشتیبانی می‌کند که “برای ایجاد تعادل بین کیفیت و سرعت، ارائه خروجی‌های واقعی و با کیفیت بالا طراحی شده است”.

همانطور که انتظار دارید، استفاده از این قابلیت به سادگی تایپ یک توضیحات در کادر متنی Bard است. سپس “تصاویر بصری سفارشی و گسترده ای را دریافت خواهید کرد که به تحقق ایده شما کمک می کند”. Bard از SynthID برای تعبیه واترمارک های دیجیتالی قابل شناسایی در پیکسل های تصاویر تولید شده استفاده می کند، به طوری که راهی واضح برای فهمیدن اینکه آنها توسط AI تولید شده اند وجود دارد.

در نهایت، اکنون می توانید با کلیک بر روی نماد G، خروجی Bard را با نتایج جستجوی گوگل به بیش از 40 زبان بررسی کنید. هنگامی که روی آن کلیک کردید، Bard ارزیابی خواهد کرد که آیا محتوایی در سراسر وب وجود دارد که پاسخ آن را ثابت کند. عبارات برجسته دریافت می‌کنید و می‌توانید درباره پشتیبانی یا متناقض اطلاعات یافت شده توسط جستجوی Google اطلاعات بیشتری کسب کنید.

گوگل می‌گوید سازمان سیستم‌های مدل بزرگ، یک «ارزش‌دهنده پیشرو مدل‌های زبان و ربات‌های چت در سراسر زبان‌ها» فکر می‌کند Bard با Gemini Pro «یکی از ترجیح داده‌شده‌ترین ربات‌های چت موجود» با هزینه یا بدون هزینه است و اشاره می‌کند که «جهش خیره‌کننده‌ای رو به جلو داشته است».

ارزیابی‌های کورکورانه توسط ارزیاب‌های شخص ثالث گوگل نیز Bard را با Gemini Pro به عنوان «یکی از بهترین هوش مصنوعی مکالمه‌ای در مقایسه با جایگزین‌های رایگان و پولی پیشرو» معرفی کرد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.