گوگل هوش مصنوعی مولد را به مپ می آورد

تلاش مولد هوش مصنوعی گوگل، این بار با گوگل مپ ادامه دارد. این برنامه اکنون به هوش مصنوعی مجهز می شود. اما یک نکته وجود دارد – این ویژگی‌های جدید فعلاً فقط برای «انتخاب راهنمایان محلی» در ایالات متحده در دسترس هستند.

گوگل می‌گوید «بینش‌ها و بازخورد ارزشمند» راهنماهای محلی به شکل‌دهی این ویژگی قبل از انتشار گسترده‌تر کمک می‌کند، بنابراین فعلاً آن را به‌عنوان نوعی بتای بسته در نظر بگیرید.

در پست اعلامیه رسمی خود، گوگل این مثال را از نحوه استفاده از ویژگی جدید ارائه می دهد – فقط کافی است بگویید “مکان هایی با حال و هوای قدیمی در سان فرانسیسکو” و “اطلاعات غنی” در مورد مشاغل و مکان های اطراف به شما ارائه می شود. عکس‌ها، رتبه‌بندی‌ها و نظرات از انجمن Maps.

نتایج در دسته‌هایی سازمان‌دهی شده‌اند و همراه با چرخ فلک‌های عکس و خلاصه‌های مروری هستند که نشان می‌دهند چرا ممکن است یک مکان براساس درخواست شما برای شما جالب باشد. هنگامی که چیزی پرسیدید، می‌توانید بدون اینکه چیزی را مجدداً بیان کنید، گفتگو را با یک سؤال بعدی ادامه دهید – بنابراین می‌توانید مستقیماً به «ناهار چطور؟» بروید. در مثال فوق الذکر سپس مکان‌هایی را دریافت خواهید کرد که با فضایی که می‌رفتید مطابقت دارد.

البته می‌توانید تمام مکان‌هایی را که به شما توصیه می‌شود از این طریق ذخیره کنید یا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.