حالت رانندگی گوگل Assistant برای گوشی ها در این ماه خاموش می‌شود

گوگل چند سال پیش یک ویژگی بسیار مفید به نام Android Auto را راه اندازی کرد. این به شما این امکان را می دهد که از تلفن هوشمند اندرویدی خود به عنوان یک دستگاه پخش موسیقی و ناوبری همه کاره استفاده کنید. این دارای یک رابط کاربری آسان برای استفاده و مشاهده آسان بود که برای رانندگی عالی بود. سپس این ویژگی به Google Assistant تغییر یافت و شرکت اکنون آن را به طور کامل خاموش می کند.

ویژگی حالت رانندگی دستیار گوگل در حال خاموش شدن است

با توجه به اطلاعیه‌ای که گوگل روی صفحه نمایش می‌دهد، حالت رانندگی دستیار Google اواخر این ماه خاموش می‌شود. اگر فردی هستید که از Google Assistant Driving Mode در گوشی هوشمند اندرویدی خود استفاده می کنید، پس از چند روز دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید و باید راه حل دیگری برای نیازهای خود پیدا کنید. گوگل اشاره کرده بود که این اتفاق زمانی رخ می دهد که برنامه Android Auto برای صفحه نمایش تلفن را خاموش کند و آن عملکرد را به دستیار Google تغییر دهد.

پادکست‌های حالت رانندگی دستیار Google

چند سال پیش، می‌توانستید از Android Auto مستقیماً بر روی صفحه نمایش تلفن یا رایانه لوحی خود استفاده کنید، به این معنی که برای پخش موسیقی و پیمایش به یک واحد اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی اختصاصی در اتومبیل خود نیاز ندارید. سپس، Google Android Auto را برای سیستم‌های اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی راه‌اندازی کرد که یک رابط کاربری آسان برای استفاده در سیستم اطلاعات سرگرمی خودروی شما ارائه می‌کرد. می‌توانید از برنامه‌های رسانه/رادیو آنلاین/پادکست برای پخش صدا، بررسی پیام‌ها، گرفتن تماس و داشتن یک سیستم ناوبری از طریق Google Maps استفاده کنید. سپس، گوگل سیستم عامل Android Automotive را راه اندازی کرد و با دیدن میزان محبوبیت Android Auto و پتانسیلی که سیستم عامل Android Automotive داشت، تمرکز بیشتری روی این ویژگی ها داشت.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.