جزئیات آنر مجیک 6 پرو با نسل دوم باتری سیلیکونی کربنی

آنر مجیک 6 پرو که اخیراً معرفی شد، با باتری سیلیکونی کربنی نسل دوم عرضه می شود که عملکرد قابل اعتمادتر را در شرایط مختلف و همچنین افزایش تراکم انرژی را تضمین می کند. این باتری اولین باتری در دنیای تلفن های هوشمند است که دارای یک تراشه مستقل به نام Power Enhanced Chip Honor E1 است.

آنر جزئیات باتری سیلیکونی-کربنی نسل دوم خود را با تراشه مستقل ارائه می دهد

فناوری جدید باتری از سیلیکون به جای گرافیت برای الکترود منفی استفاده می کند. سیلیکون به خودی خود چندین مزیت کلیدی نسبت به گرافیت دارد که قابل توجه ترین آنها چگالی آن است. آند سیلیکون 10 برابر گرافیت چگالی توان ارائه می دهد، اما حجم آن تا 300٪ افزایش می یابد و چرخه عمر کوتاه تری دارد. به همین دلیل است که Honor از یک آند سیلیکون کربنی برای جبران معایب ذاتی سیلیکون استفاده می کند.

آنر می‌گوید که فناوری هدایت لیزری Microtunneling هنگام استفاده برای آند مبتنی بر سیلیکون تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. سطح تماس بین الکترولیت و آند مبتنی بر سیلیکون را افزایش می دهد و ظرفیت قابل استفاده در محدوده ولتاژ پایین را باز می کند. در دور، به افزایش ظرفیت باتری کمک می کند و می توانید از شارژ موجود بیشتر استفاده کنید.

نسل دوم باتری سیلیکونی کربنی نیز از پیشرفت هایی در زمینه شارژ برخوردار است. برای اطمینان از عملکرد بهینه، شرکت حتی یک تراشه مستقل برای مدیریت باتری اضافه کرده است.

آنر جزئیات باتری سیلیکونی-کربنی نسل دوم خود را با تراشه مستقل ارائه می دهد - چیکاو

خود تراشه به طور مداوم جریان را بسته به محیط و بارهای مربوطه تنظیم می کند. به گفته Honor، باتری را ایمن‌تر می‌کند و آن را قادر می‌سازد در محیط‌های آب و هوایی شدید، به‌ویژه در هوای سرد بهتر عمل کند و درصد دقیق‌تری از باتری باقی‌مانده را نشان می‌دهد. به Magic6 Pro جدید اجازه می‌دهد به جای 66 وات، با 80 وات شارژ شود.

آنر ادعا می کند که Magic6 Pro با کارایی خود از هر گوشی هوشمندی در دمای -20 درجه سانتی گراد بهتر عمل می کند. جالب اینجاست که تسلا از سال 2016 روی چنین فناوری باتری کار کرده است و قبلاً آن را روی برخی از خودروهای خود پیاده سازی کرده است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.