خرابی گلکسی S24 سامسونگ امتیاز تعمیرپذیری 9/10 را به همراه دارد

همانطور که مشخص است، S24 همچنین دارای یک محفظه بخار مس بزرگتر از مدل قبلی خود است – در واقع تقریباً دو برابر اندازه – درست مانند S24 Ultra. به نظر می رسد این موضوعی با پرچمداران سری S 2024 سامسونگ است. در سرتاسر حذف، تمام قسمت‌های مختلف حذف شده، یکی یکی به ما نشان داده می‌شود.

برای ورود به گوشی، صفحه پشتی را می توان پس از اعمال گرما جدا کرد. پوشش لنز دوربین را می توان به صورت جداگانه تعویض کرد. S24 برخلاف S24 پلاس و S24 اولترا آنتن UWB ندارد.

مین برد مانند سال گذشته یک طراحی دو لایه است. دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی در جای خود چسبانده شده است، به این معنی که تنها در صورتی قابل تعویض است که از چاقو برای بریدن چسب استفاده کنید. از سوی دیگر، دوربین‌های عقب را می‌توان به راحتی جدا کرد. هر دو دوربین اصلی عقب و تله فوتو دارای OIS هستند.

باتری را می توان به راحتی با زبانه کشش جدا کرد. متأسفانه جدا کردن صفحه بدون آسیب رساندن به آن تقریباً غیرممکن است – پس مجدداً، اگر صفحه را تعویض می کنید، احتمالاً به این دلیل است که از ابتدا آسیب دیده است.

در نهایت گلکسی اس 24 امتیاز 9 از 10 قابل تعمیر را کسب می کند. این دستگاه توانست حداکثر امتیاز را برای در دسترس بودن قطعات، سهولت تعویض باتری و سهولت تعویض قطعات متفرقه مانند درگاه شارژر به دست آورد. برای سازماندهی داخلی و مدت زمان تعمیر و همچنین برای تعویض صفحه نمایش، 1.5 از 2 حداکثر امتیاز را کسب کرده است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.