One UI 6.1 به شما امکان می دهد پس زمینه های سفارشی را برای آلارم ها تنظیم کنید

One UI 6.1 ده‌ها ویژگی جدید را به ارمغان می‌آورد، حتی اگر همه آن ویژگی‌های Galaxy AI را کنار بگذارید. این روش آسان‌تری برای انتقال سیم‌کارت‌های الکترونیکی به تلفن‌های غیر گلکسی، گزینه‌های فونت بیشتر برای ویجت ساعت صفحه قفل و ویجت Custom Expert RAW به ارمغان آورد. سامسونگ حتی به برنامه ساعت خود نیز گزینه های بیشتری اضافه کرده است.

تنظیم پس‌زمینه زنگ سفارشی در گوشی‌های سامسونگ که One UI 6.1 دارند

با One UI 6.1، می‌توانید پس‌زمینه‌های سفارشی را برای صفحه هشدار تنظیم کنید. به‌طور پیش‌فرض، برنامه استوک Clock در One UI 6.1 دارای پنج پس‌زمینه از پیش بارگذاری‌شده است. با این حال، می توانید پس زمینه خود را به یک زنگ خاص اضافه کنید و زمانی که آن زنگ هشدار به صدا در می آید، قابل مشاهده خواهد بود. برای تنظیم پس‌زمینه سفارشی برای ورودی زنگ، برنامه ساعت را باز کنید، روی نماد سه دکمه در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید، روی تنظیمات ضربه بزنید و سپس روی پس‌زمینه زنگ هشدار کلیک کنید.

اکنون می توانید تصاویری از گالری گوشی خود مشاهده کنید. پس از انتخاب تصویری که می‌خواهید به عنوان پس‌زمینه آلارم تنظیم شود، کارتان تمام است. دفعه بعد که زنگ هشدار به صدا در می آید، تصویری را که انتخاب کرده اید خواهید دید. این یک ویژگی کوچک اما خوب است، مخصوصا برای کسانی که دوست دارند چیزی شخصی را ببینند تا پس‌زمینه‌های ملایمی که سامسونگ با One UI عرضه می‌کند.

این ویژگی احتمالاً در ماه‌های آینده پس از انتشار ویژگی One UI 6.1 برای تلفن‌های سازگار به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی موجود خواهد آمد. سامسونگ اعلام کرد که این آپدیت ابتدا برای گلکسی S23، Galaxy S23+، Galaxy S23 Ultra، Galaxy S23 FE، Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 منتشر خواهد شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.