اینستاگرام فضای خصوصی تری را برای پروفایل شما آزمایش می کند

تحت متا، اینستاگرام و واتساپ با سرعت بیشتری شروع به رشد کرده‌اند، زیرا اکنون منابع بیشتری برای افزودن ویژگی‌های بیشتری دارند که کاربران درخواست کرده‌اند.

در طول چند سال گذشته، هر دو برنامه ده ها ویژگی جدید اضافه کرده اند. یکی از این ویژگی های جدید در حال حاضر برای اینستاگرام در حال آزمایش است.

اینستاگرام اکنون در حال آزمایش ویژگی جدیدی به نام Flipside (از طریق Engadget) است. این کمی شبیه به Close Friends است که در حال حاضر برای همه در دسترس است.

این به شما امکان می دهد برخی از مطالب را در نمایه خود تنها با چند نفری که انتخاب کرده اید به اشتراک بگذارید. توضیح ویژگی Flipside توضیح می دهد که فقط افرادی که انتخاب می کنید می توانند این سمت از نمایه شما و آنچه را که در آنجا به اشتراک می گذارید ببینند. برای مشاهده Flipside می توانید روی نماد نمایه خود به پایین بکشید، که می تواند یک حرکت مفید باشد.


پروفایل Flipside اینستاگرام - چیکاو

واضح است که هنگام استفاده از قابلیت Flipside نیازی به ایجاد یک حساب کاربری جداگانه در اینستاگرام ندارید. درعوض، عکس‌ها و ویدیوهایی که در Flipside به اشتراک می‌گذارید (همراه با عکس‌ها و ویدیوهای معمولی شما) فقط برای کسانی قابل مشاهده خواهند بود که به آنها اجازه دسترسی داده‌اید. Close Friends یک ویژگی مشابه است، اما فقط استوری های اینستاگرام شما را به دوستان نزدیک شما نشان می دهد در حالی که آنها را از سایر فالوورهای شما پنهان می کند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام گفت که این شرکت مطمئن نیست که آیا واقعاً این ویژگی را برای عموم عرضه خواهد کرد یا خیر.

او گفت: «ما حتی مطمئن نیستیم که آن را در اینستاگرام راه اندازی کنیم. از یک طرف، ایجاد فضایی شفاف که احساس خصوصی‌تری می‌کند، احساس خوبی دارد. از سوی دیگر، این راه دیگری برای دستیابی به مخاطبان کوچکتر در بالای حساب های ثانویه و دوستان نزدیک است. ما خواهیم دید که مردم در آزمون چگونه پاسخ خواهند داد و به جلو ادامه خواهند داد.»

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.