مدل های جدید OLED M3 آیپد پرو اواخر مارس عرضه می شود

برای اولین بار از زمان عرضه OG iPad در سال 2010، اپل یک سال کامل را بدون عرضه تبلت جدید به پایان رساند. این شرکت به یک سال نیاز داشت تا عرضه‌های آی‌پد خود را بازنشانی کند، به‌ویژه که پایان همه‌گیری منجر به کاهش درآمد حاصل از فروش آی‌پد شد. مینگ چی کو، تحلیلگر TF International، فردی که ارتباطات بیشتری در داخل کوپرتینو نسبت به سانترال اپل دارد، در ماه نوامبر گفت که تولید انبوه مدل های جدید آیپد پرو در اواخر سه ماهه اول یا سه ماهه دوم انجام خواهد شد.

به گفته یکی دیگر از افراد با سهم خود از ارتباطات در داخل اپل، مارک گورمن از بلومبرگ، اپل در حال حاضر در حال تولید مدل های جدید iPad Pro در خارج از کشور است. شایعه شده است که تبلت های برتر این غول فناوری امسال دارای صفحه نمایش OLED خواهند بود و کد مخفی موجود در نسخه بتای iOS 17.4 می گوید که دوربین TrueDepth به گونه ای تغییر مکان می دهد که Face ID در بالای تبلت قرار می گیرد. دستگاه در حالت افقی نگه داشته می شود.

دوربین جلو در نسل دهم آیپد قبلاً در حالت افقی در بالای تبلت قرار گرفته بود – مدل‌های جدید OLED M3 آیپد پرو در حال تولید هستند. دستگاه در اواخر مارس عرضه می شود

دوربین جلو در نسل دهم آیپد قبلاً در حالت افقی در بالای تبلت قرار گرفته بود.

در حال حاضر، دوربین Face ID در بالای صفحه نمایش در حالت عمودی یافت می شود که به این معنی است که هنگامی که iPad Pro به لوازم جانبی Magic Keyboard متصل است، دوربین در کناره قرار دارد. هنگامی که در منظره هستید و سعی می کنید قفل تبلت را با صورت خود باز کنید، این می تواند دردناک باشد. وقتی از دوربین برای کنفرانس ویدیویی استفاده می کنید و در حالت افقی هستید، می تواند کاملاً ناخوشایند باشد.

اپل قبلاً دوربین جلویی را در نسل دهم آی‌پد اصلی جابه‌جا کرده است تا وقتی در حالت افقی قرار می‌گیرد، در بالای صفحه قرار گیرد. این کار در سال 2022 انجام شد.

این تبلت ها دارای تراشه های قدرتمند M3 در زیر کاپوت خواهند بود. گورمن و کو هر دو همچنین انتظار دارند که اپل امسال دو تبلت جدید آیپد ایر را با افزایش مشخصات عرضه کند و یکی از آنها دارای صفحه نمایش 12.9 اینچی بزرگتر خواهد بود. و همچنین می‌توانیم لوازم جانبی جدید Magic Keyboard و Apple Pencil را در سال جاری ببینیم.

Kuo از TF International انتظار دارد محموله های مدل های جدید iPad Pro OLED در سال جاری به 6 تا 8 میلیون دستگاه برسد. کو انتظار دارد که تحویل دو مدل جدید آیپد پرو تحت تأثیر قیمت بالاتر تبلت های 2024 و آدم خواری توسط آیپد ایر جدید 12.9 اینچی قرار گیرد.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.