باریک ترین گوشی تاشو جهان به تازگی از چین خارج شده است

امروز آنر رسما قابلیت تاشو Magic V2 خود را از چین و به بازار اروپا عرضه کرد. این رویداد در لایپزیگ آلمان برگزار شد و بیش از 400 نماینده رسانه در محل برگزاری Porsche Experience Center حضور داشتند.

Honor Magic V2 یک نهاد شناخته شده است، زیرا در چین عرضه شد، و ما همچنین این شانس را داشتیم که در IFA برلین سال گذشته کمی دست به کار شویم. این تلفن دو انتقاد عمده را که تلفن‌های تاشو به طور مداوم دریافت می‌کنند، برطرف می‌کند. صفحه نمایش و ضخامت!

Honor Magic V2 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED است که می تواند 1-120 هرتز را انجام دهد و تا 2500 نیت روشنایی داشته باشد. هنگامی که گوشی تا شده است، فقط 9.9 میلی متر ضخامت دارد، به این معنی که می توانید مانند یک گوشی معمولی از آن در حالت تا شده استفاده کنید.

وزن ساعت تلفن تنها 231 گرم است و این با استفاده از آلیاژ تیتانیوم پرینت سه بعدی برای مکانیزم لولا و همچنین باتری جدید سیلیکونی کربنی متشکل از دو سلول بسیار نازک با ظرفیت ترکیبی 5000 میلی آمپر ساعت به دست آمده است. . آنر ادعا می کند که این گوشی به لطف طراحی نوآورانه لولا، می تواند 400000 تا شدن یا 100 بار در روز را به مدت 10 سال تحمل کند.

می‌توانید مشخصات کامل را در اینجا بررسی کنید، اما به طور خلاصه، Magic V2 دارای یک اسنپدراگون 8 نسل 2، یک دوربین پشتی سه‌گانه است که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (f/1.9)، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی است. f/2.0) و تله فوتو 20 مگاپیکسلی (f/2.4) و باتری 5000 میلی آمپری فوق الذکر با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 66 واتی.

آنر می‌گوید: «خط پرواز در پشت گوشی هوشمند تاشو پیشرو در صنعت به‌طور پیچیده‌ای یادآور کاپوت پورشه 911 است.

نسخه RSR همچنین با اولین محافظ نانوکریستال ضد خش در صنعت عرضه می شود و Honor قول سختی در مقیاس Moh بیش از 7 را می دهد. هیچ تفاوت عمده ای غیر از آن ها وجود ندارد. مدل RSR همچنین با 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی و البته قیمت گزاف‌تر عرضه می‌شود، اگرچه هنوز از پورشه 911 ارزان‌تر است.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.