صفحه قفل Galaxy S24 را در One UI 6.1 سفارشی کنید

همانطور که بسیاری از مردم تاکنون می‌دانند، سری گلکسی اس 24 با نسخه به‌روز شده One UI عرضه می‌شود. رابط کاربری اختصاصی اندروید سامسونگ دارای ویژگی های جدیدی از جمله ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی است، اما چند تغییر عجیب در رابط کاربری عمومی نیز اعمال کرده است.

وقتی سامسونگ در سال 2022 به‌روزرسانی One UI 5.0 را منتشر کرد، نحوه سفارشی‌سازی صفحه قفل و ویجت‌های صفحه قفل توسط کاربران دستگاه گلکسی را تغییر داد. این شرکت دو نمایش گرافیکی صفحه قفل بزرگ را در منوی تنظیمات اضافه کرد که کاربران می توانستند روی آن ضربه زده و سپس شروع به سفارشی سازی صفحه قفل کنند. قبل از One UI 6.1 چه شکلی بود.

با به‌روزرسانی One UI 6.1 برای سری Galaxy S24، سامسونگ این دکمه‌های بزرگ «ویرایش» را حذف کرده است. و به طرز عجیبی، دیگر راهی روشن برای دسترسی به منوی سفارشی‌سازی صفحه قفل وجود ندارد. در اینجا نحوه عملکرد آن در One UI 6.1 آمده است.

تنها راه برای سفارشی کردن صفحه قفل در One UI 6.1 از طریق دستور ضربه بزنید و نگه دارید. می توانید به صفحه قفل دسترسی داشته باشید و سپس برای دسترسی به منوی سفارشی سازی، ضربه بزنید و نگه دارید.

با این حال، برای اینکه این کار عمل کند، گزینه «لمس و نگه‌داری برای ویرایش» باید فعال باشد. اگر کار نکرد، ممکن است تنظیمات خود را از گوشی گلکسی قبلی خود وارد کرده باشید و این گزینه را خاموش کرده باشید. برای روشن کردن مجدد آن:

برنامه تنظیمات را در تلفن باز کنید، به «Lock screen and AOD» دسترسی پیدا کنید، سپس کلید «برای ویرایش را لمس کنید و نگه دارید» روشن کنید. اکنون می توانید با ضربه زدن و نگه داشتن صفحه قفل خود را ویرایش کنید.

یکی دیگر از راه‌های ویرایش قفل صفحه، انتخاب گزینه «ویرایش قفل صفحه» در «به‌دنبال چیز دیگری می‌گردید؟» است. صندوق پیشنهادات. این کادر را در پایین صفحه قفل و منوی AOD خواهید دید. با این حال، این پیشنهاد ممکن است برای همیشه وجود نداشته باشد، بنابراین، از هم اکنون، تنها راه قابل اعتماد برای دسترسی به سفارشی سازی صفحه قفل، از طریق روشی است که در بالا توضیح داده شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.