تلفن‌های هوشمند گلکسی واجد شرایط هفت سال به‌روزرسانی اندروید و One UI هستند

با سری گلکسی اس 24، سامسونگ بهترین گزینه برای کسانی شد که می خواهند گوشی هوشمندی با طولانی ترین پشتیبانی به روز رسانی نرم افزار پس از فروش داشته باشند. گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا به مدت هفت سال به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و ویژگی‌ها را دریافت خواهند کرد، و در حالی که تلفن‌های پیکسل گوگل نیز هفت سال به‌روزرسانی دریافت می‌کنند، سامسونگ به لطف سهم بازار بسیار بیشتر و محبوبیت در سراسر جهان، از مشتریان بیشتری بهره‌مند خواهد شد.

در حالی که سامسونگ به طور رسمی چیزی در مورد پشتیبانی نرم افزاری برای دستگاه هایی که در آینده راه اندازی می شوند نگفته است، هر پرچمدار جدید از اینجا به بعد احتمالاً واجد شرایط هفت سال به روز رسانی خواهد بود و به شما کمک می کند تا ردیابی دستگاه هایی که در آینده عرضه می شوند را آسان تر کنید. که در خط مشی به روز رسانی جدید سامسونگ گنجانده شده است، ما لیست زیر را گردآوری کرده ایم.

تلفن‌های هوشمند گلکسی واجد شرایط هفت سال به‌روزرسانی اندروید و One UI هستند

  • گلکسی اس 24
  • +Galaxy S24
  • گلکسی اس 24 اولترا

بله، لیست تا ژانویه 2024 کوتاه است، زیرا سامسونگ هفت سال پشتیبانی از سیستم عامل را برای دستگاه‌هایی که قبل از سری گلکسی اس 24 راه اندازی شده بودند، تمدید نکرده است، که بسیار بد است. اما با گذشت ماه‌ها و عرضه گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ، این فهرست طولانی‌تر می‌شود و امیدواریم که این شرکت برخی از دستگاه‌های میان‌رده را نیز وارد این مجموعه کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.