سازمان‌دهنده برگه و تم‌ساز با هوش مصنوعی گوگل کروم عرضه شد

در چند سال گذشته، گوگل ویژگی های هوش مصنوعی را به مرورگر وب کروم خود تزریق کرده است. این ویژگی‌های هوش مصنوعی برای آسان‌تر و ایمن‌تر کردن جستجوی وب معرفی شدند. اکنون، گوگل دسته دیگری از ویژگی های هوش مصنوعی جدید را معرفی کرده است که هدف آن کمک به سازماندهی برگه های خود، ایجاد تم های مبتنی بر هوش مصنوعی و دریافت کمک برای نوشتن یا جستجو در وب است.

صحبت از Google Chrome Tab Organizer، به شما کمک می کند تا به طور خودکار گروه های برگه را بر اساس برگه های باز شما پیشنهاد و ایجاد کنید. برای استفاده از Google Chrome Tab Organizer، می‌توانید روی دکمه رو به پایین در گوشه سمت چپ بالای ویندوز و در بالا سمت راست در macOS ضربه بزنید، سپس روی گزینه Organize Tabs کلیک کنید.

Chrome پیشنهاداتی را به شما ارائه می دهد که شامل نام و شکلک هایی است که می توانید بپذیرید. شما می توانید با بالا یا پایین دادن به پیشنهاد به آن امتیاز دهید. Google Chrome Tab Organizer بسیار مفید است، به خصوص برای کسانی که با چندین تب کار می کنند. همچنین، Google Chrome یک تم ساز هوش مصنوعی دریافت می کند که به شما امکان می دهد تم های سفارشی را برای صفحه برگه جدید ایجاد کنید. می توانید تم ها را بر اساس موضوع، حالت، سبک بصری و رنگ ایجاد کنید.

ویژگی‌های هوش مصنوعی گوگل کروم به تدریج از ایالات متحده شروع می‌شود

هنگامی که درخواست ایجاد خود را وارد می‌کنید، شش پیشنهاد به شما ارائه می‌شود، همراه با امکان مشاهده خلاقیت‌های اخیر خود. برای استفاده از آن، باید پانل کناری «Customize Chrome» واقع در گوشه سمت راست پایین صفحه برگه جدید را باز کنید. سپس «تغییر تم» و سپس «ایجاد با هوش مصنوعی» را انتخاب کنید.

علاوه بر این، با کروم نسخه 122، گوگل ویژگی «به من کمک کن بنویسم» را ارائه می‌کند که در هر فیلد متنی در دسترس خواهد بود، برای راه‌اندازی رابط کاربر کافی است فقط راست کلیک کنید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید طول و تن را قبل از درج سفارشی کنید.

برای استفاده از سایر ویژگی‌ها، باید کروم را به نسخه ۱۲۱ به‌روزرسانی کنید و با حساب Google خود وارد شوید. سپس، باید روی منوی سرریز 3 نقطه برای تنظیمات کلیک کنید و به «هوش مصنوعی تجربی» بروید. ویژگی ها در حال حاضر در ایالات متحده موجود است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.