سامسونگ به فکر تولید گلکسی Z Fold6 ارزان‌تر است

بر اساس شایعات جدید خارج از بازار خانگی خود در کره، سامسونگ در نظر دارد نسخه ارزان‌تری از گلکسی Z Fold6 آینده را عرضه کند. این بدان معنا نیست که خود Fold6 ارزان‌تر خواهد بود – اما ممکن است گزینه ارزان‌تری به آن بپیوندد. منبع این شایعه می گوید که این اولین باری است که سامسونگ تا به حال به توسعه یک تاشو ارزان قیمت فکر می کند.

جالب اینجاست که دلیل انتخاب خط Fold برای این حرکت و نه Flip این است که Flip هایی که تا کنون عرضه شده اند، فروش بسیار بیشتری دارند. بنابراین

ظاهراً این حرکت به سامسونگ کمک می‌کند تا با استفاده از تاشوهای خود در بازار چین، که تاکنون تحت سلطه بازیگران داخلی بوده، جذابیت بیشتری کسب کند. با این اوصاف، سامسونگ همچنان سهم بازار دو رقمی در چین را برای گوشی‌های تاشو در اختیار دارد، که بسیار بیشتر از آن چیزی است که می‌تواند برای گوشی‌های اسلب بگوید، جایی که حدود 1 درصد در نوسان است.

با Fold6 ارزان‌تر، بازار جهانی وسایل تاشو را که سامسونگ در حال حاضر در آن پیشرو است، گسترش می‌دهد و به آن برتری نسبت به رقبایی می‌دهد که عرضه‌های تاشو ندارند یا آنها را به طور گسترده نمی‌فروشند.

با این حال، راه اندازی چنین دستگاهی ممکن است تأثیر نامطلوبی بر سودآوری سامسونگ داشته باشد.

همچنین، به نظر می‌رسد این شرکت فکر می‌کند که اگر رکود اقتصادی در راه باشد، تقاضا بر روی محصولات درجه یک و گران‌تر متمرکز می‌شود – این به نظر کاملاً غیر منطقی به نظر می‌رسد، اما افرادی که پول زیادی دارند، باز هم پول زیادی خواهند داشت.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.