نوکیا و آنر قرارداد مجوز پتنت 5G را امضا کردند

نوکیا اعلام کرد که قرارداد مجوز پتنت 5G را با Honor امضا کرده است. این چهارمین قرارداد بزرگ گوشی‌های هوشمند شرکت فنلاندی در 12 ماه گذشته است که بار دیگر اهمیت پتنت‌هایی را که نوکیا هنوز در اختیار دارد تأیید می‌کند.

طبق بیانیه نوکیا، شرایط قرارداد بین طرفین محرمانه است. نوکیا اخیراً درگیر ممنوعیت فروش گوشی های اوپو و ویوو در برخی از کشورهای اروپایی شده است.

آنر تصمیم گرفت که بهتر است از هرگونه ممنوعیت فروش گوشی های هوشمند خود اجتناب کند و این قرارداد مجوز ثبت اختراع 5G را با نوکیا امضا کرد.

آنر به عنوان دارنده و اجراکننده 5G SEP به حقوق IP بسیار احترام می گذارد و قویاً معتقد است که ارزش معقول IP برای توسعه صنعت تلفن همراه مهم است.

ونیو ژو، رئیس مالکیت فکری جهانی در Honor گفت: انعقاد قرارداد مجوز متقابل پتنت نشان دهنده تعهد Honor به نوآوری برای ایجاد یک زندگی هوشمند در همه سناریوها و همه کانال ها برای همه افراد است.

نوکیا مجموعه عظیمی از حدود 20000 خانواده ثبت اختراع دارد که شامل بیش از 6000 خانواده پتنت است که برای فناوری 5G ضروری هستند. این پتنت ها حاصل بیش از 140 میلیارد یورو سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه از سال 2000 است.

این شرکت فنلاندی به شدت در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرد تا سایر شرکت ها بتوانند بدون نیاز به سرمایه گذاری خود از فناوری های آن مجوز و استفاده کنند. این یک تجارت هوشمند و سودآور است که تکرار آن بدون نیروی کار که قادر به ارائه نوآوری هستند، دشوار است.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.