سامسونگ از قیمت تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو 5 رونمایی کرد

چند روز پیش، سامسونگ از جدیدترین تبلت مقاوم خود به نام گلکسی تب اکتیو 5 رونمایی کرد. این تبلت برای مصارف سازمانی، میدانی و صنعتی ساخته شده است. این شرکت اکنون قیمت و در دسترس بودن Galaxy Tab Active 5 را برای بازار ایالات متحده اعلام کرده است. می تواند در چند کشور دیگر نیز راه اندازی شود.

قیمت و در دسترس بودن Galaxy Tab Active 5 برای ایالات متحده آمریکا

Galaxy Tab Active 5 با قیمت 548.99 دلار برای نسخه پایه با اتصال LTE قیمت گذاری شده است. نسخه 5G این تبلت هزینه بیشتری خواهد داشت. این تبلت مقاوم قبل از پایان مارس 2024 در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. این تبلت همچنین در مدل Enterprise Edition فروخته خواهد شد که پیکربندی و مدیریت تبلت ها را برای شرکت ها برای نیروی کار آسان تر می کند.

این تبلت از طریق وب سایت کسب و کار سامسونگ در دسترس خواهد بود.

Samsung Galaxy Tab Active 5 Green - چیکاو

گلکسی تب اکتیو 5 دارای رتبه IP68 و صفحه نمایش 120 هرتز است

گلکسی تب اکتیو 5 بدنه ای مقاوم با استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب دارد. این تبلت همچنین دارای استاندارد MIL-STD-810G برای مقاومت در برابر ضربه است. سامسونگ می گوید در برابر سقوط از ارتفاع 8 فوتی روی سطوح بتنی مقاوم است. این تبلت دارای حسگر اثر انگشت و دکمه های ناوبری فیزیکی در جلو است.

دارای صفحه نمایش LCD 8 اینچی با وضوح Full HD+، نرخ تجدید 120 هرتز و محافظ گوریلا گلس 5 است. همچنین دارای قلم S برای طراحی و نوشتن است و همچنین دارای استاندارد IP68 است. این گوشی به پردازنده Exynos 1380، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و اسلات کارت microSD مجهز شده است. در جلو، دوربین 5 مگاپیکسلی با فیلمبرداری 1080p دارد. در پشت، تبلت دارای دوربین 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، فلاش LED و فیلمبرداری 4K 30 فریم بر ثانیه است.

ویژگی های اتصال Galaxy Tab Active 5 شامل 5G/LTE (بسته به مدل)، دو سیم کارت (نانو سیم کارت فیزیکی + eSIM) کارت، GPS، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.3، NFC و USB Type-C است. بندر. جک هدفون هم داره دارای باتری 5050 میلی آمپر ساعتی قابل تعویض توسط کاربر با شارژ سریع 15 واتی. سامسونگ یک داک شارژ جداگانه برای تبلت می فروشد که می تواند دستگاه را با استفاده از پین های پوگو شارژ کند.

ویژگی‌های اضافی تبلت شامل کلید فعال برای فعال کردن برنامه‌ها یا ویژگی‌های پرکاربرد است. دارای ناکس سامسونگ و تشخیص چهره برای امنیت بیشتر. این تبلت اندروید 14 را اجرا می کند و در آینده چهار به روز رسانی سیستم عامل اندروید (تا اندروید 18) را دریافت خواهد کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.