جزئیات دوربین‌های OnePlus 12 قبل از عرضه جهانی

در کمتر از 24 ساعت، وان پلاس بالاخره وان پلاس 12 را برای بازارهای بین المللی معرفی خواهد کرد، پس از اعلام اولیه این گوشی در ماه دسامبر برای چین.

بنابراین، وان پلاس فکر کرده است که اکنون زمان خوبی برای صحبت در مورد دوربین های خود است، زیرا به تازگی یک بیانیه مطبوعاتی منتشر کرده است که همه چیز در مورد آنها است.

وان پلاس 12 از یک دوربین اصلی سفارشی Sony LYT-808 با سنسور 1/1.4 اینچی برخوردار است. اندازه به آن اجازه می دهد تا 50٪ نور بیشتری نسبت به سنسور اصلی IMX890 مورد استفاده در OnePlus 11 جذب کند، که باید عملکرد استثنایی را در محیط های کم نور یا نور پس زمینه تضمین کند. این شرکت قول می دهد که عکس هایی با “جزئیات و وضوح قابل توجه” دریافت کنید. همچنین یک فیلتر مخصوص برای کاهش تابش نور قرمز و مصنوعات وجود دارد.

OnePlus 12 همچنین دارای دوربین تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر، زوم حسگر 6 برابر و زوم هیبریدی 120 برابر است. این از سنسور 1/2 اینچی OmniVision OV64B با دیافراگم f/2.6 استفاده می کند. به گفته وان پلاس، این سنسور 76 درصد بزرگتر از IMX709 مورد استفاده در OnePlus 11 است و به شما امکان می دهد از هر فاصله ای عکس های خیره کننده بگیرید.

جالب است (و، شاید، گویا)، هیچ اشاره ای به ultrawide وجود ندارد. البته وجود خواهد داشت، فقط برجسته نشده است – بنابراین ما معتقدیم که این کمترین درجه بهبود را (در صورت وجود) در مقایسه با سیستم دوربین OnePlus 11 خواهد داشت.

این شرکت همچنین به جدیدترین الگوریتم HDR خود می بالد که می تواند “افکت های متقابل نورها و سایه های طبیعی” را برای ارائه “عکس های نفس گیر” تکرار کند. البته منتظر تست هایمان هستیم تا تایید شود. OnePlus می‌گوید الگوریتم جدید آنچه را که می‌بیند «درک می‌کند» و ما بسیار شگفت‌زده شدیم که این فرصت را برای بیان کلمه‌ی کلیدی «AI» از دست داد.

حالت پرتره یک فاصله کانونی اضافی دریافت می‌کند که «سبک نمادین Hasselblad را تجسم می‌کند»، شبیه‌سازی جلوه‌های بوکه و فلر طبیعی لنزهای Hasselblad XCD 30، 65 و 90V. حالت پرتره 1x به 3x در OnePlus 12 “عمق میدان واقعی را با انتقال بدون درز بین سوژه و پس‌زمینه ارائه می‌کند”.

در نهایت، حالت Pro دیگر اینگونه نامیده نمی شود – به حالت Master Mode سلام کنید، در حالی که برای فیلمبرداری از 4K با Dolby Vision پشتیبانی می شود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.