میانبرهای نوشتاری صفحه کلید سامسونگ خود را ایجاد و مدیریت کنید

صفحه کلید سامسونگ یکی از بهترین صفحه کلیدهای موبایلی است که می توانید در دستگاه گلکسی خود استفاده کنید و همچنان هوشمندتر می شود – به ویژه اکنون که ویژگی های جدید هوش مصنوعی از طریق به روز رسانی One UI 6.1 برای سری گلکسی S24 ارائه می شود. اما حتی بدون همه زنگ‌ها و سوت‌های مجهز به هوش مصنوعی، صفحه‌کلید سامسونگ گزینه‌های شخصی‌سازی زیادی دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تجربیات خود را به روش‌های هوشمندانه تنظیم کنند.

یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که صفحه‌کلیدهای روی صفحه موبایل را از صفحه‌کلیدهای فیزیکی متمایز می‌کند، توانایی آن‌ها در پیش‌بینی متن و ارائه پیشنهادهای کلمه برای آنچه کاربران ممکن است بخواهند بعداً تایپ کنند، است. این صفحه کلیدهای دیجیتال حتی می توانند املای شما را به صورت خودکار تصحیح کنند – اگر اجازه دهید.

صفحه کلید سامسونگ مقداری کنترل را در دستان کاربر قرار می دهد و به اندازه کافی هوشمندانه به کاربران امکان می دهد میانبرهای متنی خود را برای پیشنهادهای متن سفارشی ایجاد کنند.

میانبرهای متنی صفحه کلید سامسونگ چیست؟

از طریق میانبرهای متنی، کاربران صفحه کلید سامسونگ می توانند دستورات شبه ماکرو خود را ایجاد کنند. کاربران می توانند هر ترکیبی از حروف، کلمات یا جملات را به میانبرهای متنی که ایجاد می کنند اختصاص دهند.

به عبارت دیگر، می‌توانید کاری کنید که ترکیبی از حروف یا کلمات، یک پیشنهاد متنی از پیش تعیین شده توسط شما را نشان دهد. بنابراین، اگر هنگام استفاده از صفحه‌کلید سامسونگ بارها و بارها یک جمله طولانی را می‌نویسید، می‌توانید یک میانبر متنی برای آن ایجاد کنید تا تجربه تایپ خود را آسان‌تر کند.

برای ایجاد یک میانبر نوشتاری سفارشی، برنامه تنظیمات را در تلفن گلکسی خود باز کنید، به «مدیریت عمومی» دسترسی پیدا کنید، به «تنظیمات صفحه کلید سامسونگ» بروید و «میانبرهای نوشتاری» را انتخاب کنید.

برای ایجاد میانبر متنی خود، روی دکمه “+” ضربه بزنید، میانبر متن مورد نظر را در قسمت “میانبر” وارد کنید و پیشنهاد متن مورد نظر را در کادر “عبارت گسترده” وارد کنید. برای تأیید روی «افزودن» ضربه بزنید.

اکنون، هر بار که میانبر متنی را در یک فیلد متنی می‌نویسید، محتوایی که در کادر «عبارت گسترش‌یافته» نوشته‌اید به‌عنوان یک پیشنهاد در بالای نوار ابزار صفحه‌کلید سامسونگ نشان داده می‌شود.

اگر می‌خواهید یکی از میانبرهای نوشتاری خود را حذف کنید، مراحل بالا را دنبال کنید تا به «تنظیمات صفحه‌کلید سامسونگ» دسترسی پیدا کنید، سپس در صفحه «میانبرهای نوشتاری»، روی نماد سطل زباله ضربه بزنید و میانبری را که می‌خواهید حذف کنید انتخاب کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.