اپل iOS 17.3 را با محافظ دستگاه سرقت شده منتشر کرد

امروز اپل iOS 17.3 و iPadOS 17.3 را برای دستگاه های پشتیبانی شده منتشر کرد. مثل همیشه با به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل موبایل اپل، این به‌روزرسانی‌ها باید از قبل برای همه کسانی که آن‌ها را می‌خواهند در دسترس باشند – در اینجا مانند Google-land، هیچ گونه هشیاری مبهم وجود ندارد.

به روز رسانی جدید iOS ویژگی جدید محافظت از دستگاه سرقت شده را به همراه دارد. اگر شخصی دستگاه شما را دزدیده باشد و همچنین رمز عبور شما را داشته باشد، این ویژگی یک لایه امنیتی اضافی به ارمغان می آورد.

استفاده از محافظ دستگاه دزدیده شده، Face ID یا Touch ID برای دسترسی به رمزهای عبور ذخیره شده مورد نیاز است، در حالی که تغییر تنظیمات حساس مانند رمز عبور Apple ID یا رمز عبور دستگاه شما با تأخیر امنیتی محافظت می شود (مگر اینکه آیفون در مکان های آشنا باشد) – به Face ID نیاز دارید. یا Touch ID، سپس باید یک ساعت صبر کنید و سپس باید یک تأیید هویت بیومتریک موفق اضافی داشته باشید.

این قطعاً یکی از آنهایی است که چگونه هنوز این چیزی نبوده است؟ ویژگی هایی که کاملاً منطقی است. ما امیدواریم که گوگل و سازندگان دستگاه‌های اندروید به سرعت الهام بگیرند تا چیزی شبیه به آن طرف حصار را نیز بیاورند.

علاوه بر این، به‌روزرسانی یک تصویر زمینه جدید اضافه می‌کند و Apple Music به شما امکان می‌دهد در لیست‌های پخش با دوستان خود (از جمله افزودن واکنش‌های ایموجی به هر آهنگ) همکاری کنید. AirPlay اکنون دارای پشتیبانی هتل است که به شما امکان می‌دهد محتوا را مستقیماً در تلویزیون اتاق خود در هتل‌های منتخب پخش کنید و تشخیص تصادف نیز بهینه شده است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.