دو گوشی دیگر ریلمی نوت با هدف فروش 10 میلیونی عرضه می‌شوند

ریلمی Note 50 در راه است و تنها نخواهد بود. این شرکت برنامه های بزرگی برای این سری دارد که سه گوشی تا پایان سال عرضه می شود و هدف فروش 10 میلیون دستگاه است.

فرانسیس وونگ، مدیرعامل ریلمی اروپا و مدیر بازاریابی جهانی، برنامه‌های بلندپروازانه را فاش کرد و کمی بیشتر در مورد در دسترس بودن سری جدید این شرکت روشن کرد.

اولین گوشی هوشمند Realme Note در تاریخ 23 ژانویه در فیلیپین عرضه خواهد شد و دو گوشی دیگر نیز در چند ماه آینده به آن خواهند پیوست.

خط تولید Realme’s Note حفره زیر 100 دلار / 100 یورو را در مجموعه این شرکت ایجاد خواهد کرد. به این معنی که نسبت به سری نوت سایر سازندگان که معمولاً محصولات میان رده هستند، در جایگاه پایین تری قرار خواهد گرفت. گوشی‌های Realme Note تقریباً در هر بازاری که این شرکت در آن تجارت می‌کند طی چند سال آینده عرضه خواهد شد.

استثنای قابل توجه هند است، جایی که Realme معتقد است دارای یک سبد به اندازه کافی غنی است. مورد دیگر چین است، جایی که Realme اولین برند آنلاین است. Realme انتظار دارد سری Note عمدتاً توسط افرادی خریداری شود که قبل از خرید به دنبال تجربه عملی فیزیکی هستند.

هدف این است که تنها در سال 2024 10 میلیون دستگاه بفروشد. این شرکت مطمئن است که کیفیت ساخت برتر سری Note خود به آن کمک می کند تا به این هدف دست یابد – نوید طراحی بهتر و مواد با کیفیت بالاتر از رقبا را می دهد.

Realme همچنین ادعا می کند که کنترل کیفیت برتر – یک نقطه درد سنتی برای دستگاه های سطح ورودی – و پشتیبانی پس از فروش بهتر را ارائه می دهد. در حالی که ما هیچ اطلاعات خاصی در مورد طول مدت پشتیبانی نرم افزار دریافت نکردیم، Realme گفت که هدف آن ارائه ضمانت های طولانی تر و به روز رسانی های بیشتر در مقایسه با رقبای مستقیم است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.