One UI 6.1 به تلفن شما اجازه می دهد تا وب کم تبلت Galaxy شما باشد

سامسونگ چند روز پیش One UI 6.1 را با سری Galaxy S24 معرفی کرد. چندین ویژگی جدید هوش مصنوعی، دوربین، سفارشی‌سازی و بهره‌وری را به ارمغان می‌آورد. نسخه جدید One UI همچنین ادغام تلفن های هوشمند و تبلت های گلکسی را با سایر محصولات اکوسیستم گلکسی بهبود می بخشد.

یک ویژگی جدید به شما امکان می دهد از دوربین گوشی هوشمند گلکسی خود به عنوان وب کم برای تبلت گلکسی خود استفاده کنید.

قابلیت اشتراک گذاری دوربین در One UI 6.1

نرم افزار One UI 6.1 قابلیت جدیدی به نام Camera Sharing را به همراه دارد. وقتی به تنظیمات » دستگاه‌های متصل بروید، می‌توانید آن را در Galaxy S24 خود پیدا کنید. پس از فعال کردن کلید اشتراک‌گذاری دوربین، می‌توانید از دوربین گوشی خود به عنوان وب‌کم برای تبلت گلکسی نزدیک استفاده کنید. برای اینکه این ویژگی کار کند، هر دو دستگاه (گوشی هوشمند گلکسی و تبلت گلکسی شما) باید به یک شبکه Wi-Fi متصل باشند و ویژگی‌های بلوتوث و اشتراک‌گذاری دوربین را فعال کنند. این ویژگی توسط میشال رحمان مشاهده شد.

این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا از دوربینی با کیفیت بهتر که معمولا در گوشی های هوشمند یافت می شود، به عنوان وب کم برای تماس های ویدیویی خود استفاده کنید. این برای افرادی که تماس های ویدیویی یا جلسات زیادی انجام می دهند عالی است. دوربین‌های باکیفیت‌تر موجود در گوشی‌های هوشمند می‌توانند محدوده دینامیکی بهتر، جزئیات بالاتر و رنگ‌های دقیق‌تری نسبت به دوربین جلویی موجود در تبلت‌ها ارائه دهند. با این حال، مشخص نیست که این ویژگی چگونه یکپارچه کار می کند.

ویژگی اشتراک‌گذاری دوربین با توانایی استفاده از دوربین تلفن هوشمند گلکسی خود به عنوان وب‌کم برای رایانه شخصی یا لپ‌تاپ خود که دارای سیستم عامل ویندوز است متفاوت است. این ویژگی از طریق ادغام لینک به ویندوز از مایکروسافت ارائه می شود. سامسونگ همچنین به شما امکان می دهد از دوربین گوشی هوشمند خود به عنوان وب کم برای تلویزیون هوشمند سامسونگ خود استفاده کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.