دستیار دوربین برای پشتیبانی از ویژگی های دوربین Galaxy S24 به روز می شود

سامسونگ گلکسی اس 24 را به چندین ویژگی و بهبود دوربین جدید مجهز کرده است. برخی از این پیشرفت‌ها توسط پردازنده‌های قدرتمندتر مورد استفاده در سری گلکسی S24 انجام می‌شود. اگرچه برخی از ویژگی های دوربین پیشرفته به طور پیش فرض در دسترس نیستند و به عنوان بخشی از برنامه های Camera Assistant و Expert RAW هستند.

به‌روزرسانی دستیار دوربین از برخی ویژگی‌های دوربین گلکسی اس 24 پشتیبانی می‌کند

دستیار دوربین اکنون یک به‌روزرسانی دریافت کرده است تا از برخی ویژگی‌های دوربین پیشرفته موجود در گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا پشتیبانی کند. نسخه 2.1.00.1 این برنامه اکنون در فروشگاه گلکسی موجود است. این به روز رسانی میانبرهایی را برای سطوح زوم 10 برابری و 100 برابری در برنامه دوربین استوک ارائه می دهد.

ویژگی DOF Adapter Correction اکنون در دسترس است و به‌طور خودکار تصاویری را که وقتی Galaxy S24 به یک آداپتور عمق میدان خارجی متصل می‌شوند، تصحیح می‌کند. این اصلاح فقط در حالت های Pro و Pro Video اعمال می شود. این به روز رسانی همچنین ویژگی Anamorphic Lens Correction را به همراه دارد که به طور خودکار اعوجاج دوربین را که هنگام استفاده از لنزهای آنامورفیک خارجی روی گوشی ظاهر می شود، تصحیح می کند. این ویژگی به حالت Pro Video و هنگام استفاده از نسبت تصویر 16:9 محدود می شود. با این حال، وقتی از نرخ فریم 120 فریم بر ثانیه یا وضوح 8K استفاده می شود، کار نمی کند.

به‌روزرسانی دستیار دوربین سامسونگ Galaxy S24 دارای DOF Anamorphic Lens Correction Monitoring Audio - چیکاو

به‌روزرسانی جدید دستیار دوربین، ویژگی نظارت بر صدا را نیز به گلکسی S24 می‌آورد. این به کاربران اجازه می دهد تا صدایی را که قرار است در ویدیو ضبط شود از طریق یک دستگاه خروجی خارجی که شامل هدفون/هدفون بلوتوث، دستگاه HDMI یا هدفون USB است، نظارت کنند. لطفاً توجه داشته باشید که این ویژگی‌ها فقط با گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا سازگار هستند. آنها احتمالا به گوشی های هوشمند قدیمی تر نمی آیند. گلکسی اس 24 اولترا می تواند عکس های 24 مگاپیکسلی را از طریق برنامه Expert RAW ثبت کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.