سامسونگ با ویژگی جدید صفحه نمایش Galaxy S24 به True Tone اپل پاسخ می دهد

سامسونگ به طور مداوم در حال بهبود نمایشگرها و کیفیت تصویر در لوازم الکترونیکی مصرفی خود، از تلویزیون گرفته تا دستگاه های تلفن همراه است، و جدیدترین پرچمداران گلکسی اس 24، ترفندهای جدیدی در آستین خود دارند.

نمایشگرهای گلکسی اس 24 نه تنها سریعتر و به طور قابل توجهی روشن تر از مدل های قبلی هستند. آنها همچنین از حداقل یک ویژگی نرم افزار جدید استفاده می کنند که به منظور بهبود تجربه کاربر است.

به روز رسانی One UI 6.1 برای پرچمداران نسل بعدی چیز جدیدی را به جدول می آورد – یک گزینه نمایش اضافی که در نسخه های قبلی One UI موجود نیست.

نام آن Adaptive Color Tone است و می توانید آن را نسخه ارتقا یافته ویژگی Eye Comfort Shield موجود در نظر بگیرید. یا می توانید آن را جایگزین سامسونگ برای True Tone اپل بنامید که در آیفون ها و مک بوک ها موجود است.

رنگ تطبیقی ​​برای Galaxy S24 چیست؟

برخلاف Eye Comfort Shield که یک فیلتر گرم ارائه می دهد که بسته به زمان روز فعال می شود، Adaptive Color Tone از دوربین های جلو و عقب در Galaxy S24+، Galaxy S24 و Galaxy S24 Ultra برای تنظیم رنگ ها و تعادل رنگ سفید بر اساس استفاده می کند.

هدف این است که تصویر روی صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X در محیط های مختلف طبیعی تر به نظر برسد. در شب و در شرایط نوری کمتر، صفحه نمایش ممکن است تنظیم شود تا صدای گرم تری داشته باشد. برعکس، صفحه نمایش گلکسی اس 24 می تواند در طول روز یا زیر نور مستقیم خورشید خنک تر به نظر برسد.

Adaptive Color Tone یکپارچه کار می کند، اما تنها یکی از ویژگی های نمایشگر است که به بهبود تجربه کاربر کمک می کند. نمایشگرهای گلکسی اس 24 سامسونگ در سراسر این سری نیز به طرز خیره کننده ای روشن تر هستند و می توانند به 2600 نیت برسند. این نمایشگرهای ارتقا یافته سری گلکسی S24  در کنار فناوری بهبود یافته Vision Booster که صفحه نمایش را حتی بهتر از سال گذشته تنظیم می کند، عالی به نظر می رسند.

اینکه آیا سامسونگ این گزینه جدید Adaptive Color Tone را از طریق به‌روزرسانی One UI 6.1 در دسترس گوشی‌های قدیمی‌تر گلکسی قرار می‌دهد یا خیر، باید مشخص شود. در حال حاضر، این محصول انحصاری سری Galaxy S24 است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.