گلکسی اس 24 اولترا می تواند مانند آیفون 15 پرو عکس های 24 مگاپیکسلی بگیرد

سامسونگ در جریان رویداد Galaxy Unpacked 2024 شب گذشته چندین ویژگی جدید Galaxy S24 را روی صحنه به نمایش گذاشت. این ویژگی ها عبارتند از بهبود کیفیت دوربین، دوربین بهبود یافته برای برنامه های رسانه های اجتماعی، صفحه نمایش روشن تر، عملکرد سریع تر، سیستم خنک کننده بهبود یافته و عمر باتری بیشتر. با این حال، این شرکت همچنین بسیاری از ویژگی‌های کوچک‌تر، مانند گزینه‌های فونت نامحدود برای ویجت ساعت صفحه قفل و توانایی ثبت تصاویر 24 مگاپیکسلی را کنار گذاشته است.

بله، گلکسی اس 24 اولترا اکنون می تواند تصاویر 24 مگاپیکسلی بگیرد، درست مانند سری آیفون 15.

گلکسی اس 24 اولترا اکنون از عکس‌های 24 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند، اما یک نکته وجود دارد

گلکسی اس 24 اولترا می تواند عکس های 24 مگاپیکسلی و رزولوشن های 12 مگاپیکسلی، 50 مگاپیکسلی و 200 مگاپیکسلی بگیرد. با این حال، این گزینه وضوح عکس جدید فقط در برنامه دوربین Expert RAW در تلفن هوشمند موجود است.

همانطور که در تصویر زیر می بینید، گزینه جدید وضوح عکس 24 مگاپیکسلی با یک نقطه زرد در گوشه سمت راست بالای آن در برنامه دوربین Expert RAW مشخص شده است. باید دید که آیا این عکس‌های 24 مگاپیکسلی جزئیات بالاتری نسبت به عکس‌های 12 مگاپیکسلی دارند و آیا از دقت رنگ یا محدوده دینامیکی که معمولاً در تصاویر 50 مگاپیکسلی و 200 مگاپیکسلی دیده می‌شود، رنج می‌برند یا خیر.

با توجه به آنچه در آیفون 15 دیده ایم، عکس های 24 مگاپیکسلی اندکی جزئیات بیشتری نسبت به تصاویر 12 مگاپیکسلی دارند، اما اندازه فایل این عکس ها به اندازه تصاویر 48 مگاپیکسلی/50 مگاپیکسلی و 200 مگاپیکسلی نیست. بنابراین می‌توانید بدون از دست دادن فضای ذخیره‌سازی دستگاهتان، جزئیات بیشتری دریافت کنید. عکس 24 مگاپیکسلی که با استفاده از برنامه دوربین Expert RAW در گلکسی اس 24 اولترا گرفته شده بود، حجم فایلی در حدود 10 مگابایت داشت و وضوح آن 5712 در 4284 پیکسل بود. این ویژگی چند هفته پیش لو رفت.

هنوز مشخص نیست که آیا این وضوح 24 مگاپیکسلی برای دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی نیز موجود است یا خیر. از آنجایی که سامسونگ هر از چند گاهی برخی از ویژگی‌های برنامه دوربین Expert RAW را با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری/تلفن‌های آینده به برنامه استوک می‌آورد، این امکان وجود دارد که این ویژگی از طریق برنامه دستیار دوربین یا گوشی‌های پیشرفته موجود به اپلیکیشن دوربین استوک بیاید. گوشی ها با این حال، ما نمی توانیم در مورد آن مطمئن باشیم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.