گلکسی اس 24 اولترا از محافظ صفحه نمایش زرهی شیشه ای گوریلا گلس جدید برخوردار است

اگرچه سری گلکسی اس 24 ممکن است شبیه به گلکسی اس 23 به نظر برسد، اما این گوشی‌های جدید چیزهای بیشتری از آنچه به چشم می‌آیند، حتی فراتر از ویژگی‌های هوشمند هوش مصنوعی جدیدشان وجود دارد. سامسونگ سری گلکسی اس 24 را با استفاده از مواد پایدارتر و بازیافتی‌تر تولید کرد و این شرکت همچنین به هر گوشی یک قاب صاف داد. اما از بین سه مدل، گلکسی اس 24 اولترا شدیدترین تغییرات را در طراحی و ساخت داشته است.

وارد Gorilla Glass Armor شوید. Galaxy S24 Ultra تنها مدلی است که از این محافظ صفحه نمایش جدید برای صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X خود بهره می برد، در حالی که گلکسی S24 و S24+ پایه دارای محافظ Glass Victus 2 هستند.

زره گوریلا سخت و ضد انعکاس است

در تئوری، Gorilla Glass Armor سخت‌ترین محافظ صفحه نمایش Corning تا به امروز است، اما در عمل، این شرکت جزئیات دقیق زیادی را فاش نکرده است.

سامسونگ به طور خلاصه در مورد محافظ شیشه ای گلکسی اس 24 اولترا صحبت کرد و تأیید کرد که این ماده دوام برتر در برابر خط و خش و کاهش چشمگیر انعکاس تا 75 درصد در طیف گسترده ای از شرایط نوری دارد.

با این حال، این بدون نقطه مقایسه معنی زیادی ندارد. اما برای آنچه ارزش دارد، مقاومت در برابر خراش حالت های چاپ ریز در برابر “یک شیشه پوششی آلومینوسیلیکات رقابتی” آزمایش شد و کیفیت انعکاس با “یک شیشه معمولی” مقایسه شد.

در هر صورت، گلکسی اس 24 اولترا تنها محصولی است که از این محافظ محافظ گوریلا گلس بهبود یافته استفاده می کند. به همین ترتیب، این تنها مدلی است که دارای قاب تیتانیومی است. این ماده ارتقا یافته باید دوام بهتری در برابر فرورفتگی ها ارائه دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.